leeftijd

• Topicstarter Topicstarter helifreak
  • Startdatum Startdatum
H

helifreak

Guest
hallo iedereen,

is er mischien een helivlieger die nog onder de
16 jaar is? ik vroeg het me af, omdat ik zelf nog
maar 14 ben en verder nog nooist iemand jonger
dan 20 heb gezien:D

doeidoei

ik ben begonnen met heli's op m'n 14 (samen met mn vader), het was bij ons een carbooon fp..
modelvliegen zelf doe ik al van m'n 10e
zie gewoon dat je geen rommel koopt waar je geen onderdelen van kan krijgen want dat zou jammer zijn :?

Onder de 16 ben ik niet, maar onder de 20 wel! Zoek maar eens op Justin Chi, dat jochie is nog geen 10 en die vliegt al als een pro!

op het forum hebben we er zat.

Justin uit Lochem van 13, Robbin (Reaction10) van 14

ik ben op mijn 12e begonnen met hovercrafts enzo, op mijn 14e met een CP indoor helitje en wat vliegtuigen, ben nu 18 en vlieg met een twee Logo 10's.

Zorg dat je geen prut koopt en dat je een uitermate goedkope onderdelenservice hebt, anders is de lol er een stuk sneller vanaf.

Marijn

Hahaha ben ook 30 en toen ik hem binnen had voelde ik me ook 14 en elke keer als ik hem start voel ik me weer 14.
Geestelijke leeftijd is netzo belangrijk als je daadwerkelijke leeftijd volgens mij.

Ik ben 14 en ik vlieg met vliegtuigen maar ik heb ook een heli,Heaven Up van Gensmantel(3D version)

Haha herken hier veel in.
Ben 37 maar voel me nog steeds 21.
Geestelijk gedraag ik me ook nog als 21(tot ongenoegen van mijn vrouw af en toe die me dan maar "kinderachtig" vind soms haha)

Maar even serieus, in de modelbouw ben je nergens te oud/jong voor....

Ik had gewild dat ik op mijn 14de met een model bestuurde heli had kunnen vliegen !
(een bestuurbaar autootje zat er niet eens in ... snik ... snik .....)
Maar dat ben ik nu ruimschoots aan het goed maken :-)

Ik vloog op mijn 14e (ong.25 jaar geleden..) wel met mijn Taxi en Pa's eigen ontwerpen rond :)
Mijn pa was en is ook nog steeds modelbouwfreak.
Heli's waren er in die tijd nog erg weinig!
Ik ben sinds die tijd niet veel ouder geworden, zolang ik maar met de hobby bezig ben dan..;)

Eric

Back