Leermeester gezocht

• Topicstarter Topicstarter Mark Collewijn
  • Startdatum Startdatum
M

Mark Collewijn

Guest
Hallo

Nu mijn nieuwe hobby kamer bijna klaar is ben ik op zoek naar iemand in de regio Doesburg die mij het enige over Modelbouwen kan en wil leren.

Ik heb een 1mtr klasse Cedac romp van Koolstof liggen die ik verder op moet bouwen maar ben zelf een volslagen leek op dit gebied.
Ik zou het op prijs stellen als ik ergens eens het vak kan afkijken en wat handige tips kan krijgen voordat ik mijn romp om zeep help.

Greetz Mark

gewoon veel surfen op het internet. daar heb ik veel van geleerd!!
en vragen kun je altijd stellen!!

Hoi,

Ik woon zelf in zutphen en weet er wel het een en ander van. ik ben geen expert maar ik wil je best helpen en mijn broer heeft ook wel ervaring (veel meer dan ik :oops: ) en hij kan je ook wel helpen al is hij nu op vakantie.

Florian

klop helemaal ik ga de overstap maken op 1.1 zeilen
dit is 15 jaar geleden gestopt en nu krijg ik de kans om weer echt het water op te gaan en daar licht toch mijn hart.

ik wens jullie allemaal veel succes verder met het modelzeilen.

greetz Mark

is niet nodig dat is mij met de paplepel ingegoten

Heb vroeger de start met een optimist gemaakt en ben zo doorgegroeit

Varuna 300 ,Finn jol , Laser, 420, 470, Flying Dutchman , Yingling, Hobby 16 , Hobby 18 , Tornado.

paar keer rondje texel gevaren diverse wedstrijden in Hoorn , enkhuizen en medemblik.

Dus op wat dat aangaat heb ik de ervaring wel

greetz

Je hebt van die mensen die nooit zullen weten wat ze willen :lol:

Zeilen is een van de mooiste dingen die er zijn... Vorige week nog gedaan in zeeland.. Bootje gehuurd met de kids, heerlijk.

Robert

Mark Collewijn zei:
is niet nodig dat is mij met de paplepel ingegoten

Heb vroeger de start met een optimist gemaakt en ben zo doorgegroeit

Varuna 300 ,Finn jol , Laser, 420, 470, Flying Dutchman , Yingling, Hobby 16 , Hobby 18 , Tornado.

paar keer rondje texel gevaren diverse wedstrijden in Hoorn , enkhuizen en medemblik.

Dus op wat dat aangaat heb ik de ervaring wel

greetz

In dat geval kan ik nog wel wat van jou leren :lol:
Ik zeil alleen bij het zeekadetkorps en ik heb met een paar familileden een paar keer een boot geheurt. En bij de zeekadetten ben ik officieel nog technische dienst ook dus zeil ik nog minder. Ik heb wel de wedsrtijden op het landelijk zomerkamp gestuurt een gewonnen tegen de zogenaamt ervaren concurenten :P

Back