Legaal!

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door Anonymous, 7 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaap J.

    Jaap J.

    Lid geworden:
    11 apr 2003
    Berichten:
    2.613
    Locatie:
    Rotterdam
    :lol: Het gaat niet om de installatie, laat dat duidelijk zijn, maar om hoe de bezitter er, op welk uur van de dag c.q. nacht mee omgaat. en jou vertrouw ik volkomen op dat punt :p
     
  2. Bruno van Hoek

    Bruno van Hoek Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 aug 2002
    Berichten:
    10.743
    Locatie:
    Almere, MVA (ex-Daedalus Amsterdam)/ PH-SAM/F23D
    Zolang ik, stistaand voor het stoplicht, -met de ramen dicht- luisterend naar mijn eigen CD-speler gestoord wordt door (van!) een of ander onmuzikaal gebonk wat uit de auto naast mij blijkt te komen dan lijkt mij hier toch iets ernstig mis met de eigenaar van die (in zo'n geval) verspilde hoeveelheid technisch kunnen. Mensen daarentegen die hun voertuig zodanig weten te isoleren dat niemand buiten het voertuig iets van hun poging tot vernietiging van het eigen gehoor waarneemt, kunnen wat mij betreft daarmee doorgaan tot het gewenste resultaat is bereikt.... :wink:

    @4WD: Ik denk dat ik wat meer :wink: s in mijn posts ga stoppen, anders krijgt men toch een wat vreemd :evil: beeld van mij...
     
  3. krazy

    krazy Guest

    :offtopic:
    Ik denk dat het beeld reeds behoorlijke schade heeft opgelopen Bruno
    :p
     
  4. Powerpete

    Powerpete Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

    Lid geworden:
    11 jun 2002
    Berichten:
    1.343
    Locatie:
    Bussum
    dit ontaard een beetje in een waar mag ik herrie maken verhaal, beter hiervoor een apart topic maken boys.............Peet.............8)
    slotje... :cry: :cry:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina