Zo, nou... Van de vakantie welgeteld 2 keer kunnen varen, waarbij de tweede keer *eigenlijk* niet kon - het is echt een gladwaterscheepje, en het golfde eigenlijk al te veel op de plas bij Centerparcs voor zo'n klein dingetje.
Murphy had toch een beetje een slechte bui bleek: De boot was lek. Zowel bij de schroefassen als (bleek later) ook langs de dekrand. De lekkage rond de schroefassen was vrij makkelijk verholpen dmv. wat Bison PolyMax, de dekrand heb ik vandaag vol laten lopen met van die hele dunne Revell Contacta. Ik hoop dat hij nu weer waterdicht is.
Het varen is echt een heel stuk beter dan eerst! Hij gaat zowaar weer lekker vooruit, ook volgas, en hij stuurt nog altijd prima. Ook lijkt hij minder te slingeren bij bochten.
Nu had ik jullie een filmpje willen laten zien, maar het enige filmpje dat mijn vriendin voor me heeft geschoten is hopeloos mislukt, iets met slechte focus van de camera en een vriendin die drukker bezig was onze oudste dochter uit de plomp te houden dan de camera richten. Een filmpje houden jullie dus nog te goed, als ik de boot weer een keertje hier op de AIVD-vijver uit ga laten ;-)