R
RudiG
Guest
Ik zie het nu belletjes blazen tussen de cilinder en de carter, het zit 'm volgens mij echt in de dichting.Steven D zei:Ik zit aan een haarfijn barstje te denken......
Als het niet ophoudt m.b.v vloeibare (om te testen), is het metaal gescheurd.
@ victorymarc
Het is 'n 260 cilinder maar deze heeft zoals de 230 cilinder twee bevestigingsgaten.
De bewerkingen in je uitleg lijken me niet voor de hand liggend om zelf uit te voeren

Wat natuurlijk als deze nieuwe cilinder ook niet 100% in orde is??? Ik heb met m'n auto nog maar 'n 3l benzine verreden dus hij is eigenlijk ook nog nieuw. :?
Ik ben van plan om het eens te proberen met 'n dikkere pakking. De standaard pakking is 0.45mm, en ik ben nu 'n pakkingvel gaan halen van 0.75mm.
Ahoewel ik sterke twijfels heb over de opbouw van het geheel, je spant inderdaad "maar" overhoeks, en het lek is aan 'n andere hoek (daar waar geen bout zit).
Of ben ik gewoon te kritisch??? De auto rijd goed, versneld goed, draait mooi stationair ...
Het is gewoon omdat ik weet dat het lekt dat ik het wil oplossen. Misschien moet ik me gewoon niet storen aan dat klein beetje vocht dat op de naad komt staan? :?
Ik vergelijk nu maar even met m'n bosmaaier en / of kettingzaag, die hangen ondertussen vol vuil, olie, ... wie weet lekt er daar ook wel iets maar die dingen gebruik ik gewoon zonder er verder over na te denken !
Ik hou jullie op de hoogte !