Lekke shocks Savage nog tijdens inrijden.

• Topicstarter Topicstarter _Robert_
  • Startdatum Startdatum
R

_Robert_

Guest
Hi,

Gisteren mijn nieuwe HPI savage SS aan het inrijden geweest! whooooooaaaaa :P

Toen ik thuis kwam en mijn schokdempers beter bekeek bleek dat twee van de acht lek zijn. (precies op zo'n afknip aansluiting)
Ben nog niet eens van een stoep afgereden en mijn schokdempers zaten ook niet te vol met olie.(Nu al) :(
Natuurlijk ga ik hiermee terug maar heeft iemand dit ook gehad en wat was de oplossing.

Is het trouwens slim om betere schokdempers te kopen zo ja welke dan?

Alvast bedankt,

Robert

Zitten er scheurtjes in de behuizing? Of lekken ze vanonder de dop? Misschien heb je wel rubberen ringetjes vergeten? Of je had ze te vol? Misschien zijn die rubberen ringetjes wel kapot? :)

Nee ze lekken dwars door de holle koker heen.
Ik ben geen ringetjes vergeten en te vol neeeee!!!

eerder te weinig

Grtz,
Robert

_Robert_ zei:
Nee ze lekken dwars door de holle koker heen.
Ik ben geen ringetjes vergeten en te vol neeeee!!!

eerder te weinig

Grtz,
Robert

Dan denk ik dat ze precies lekken op het plekje waarmee ze vast zaten aan het plastic framepje toen je ze nog niet in elkaar had gezet. Ik denk dat ze dan te ver zijn ingescheurd :( Ik had dat ook met een nieuwe shock die ik had besteld. Dat wordt nieuwe kopen :( Of ermee naar de winkel waar je hem hebt gekocht voor garantie...

Mocht je winkel je niet willen helpen kan je het altijd nog naar HPI zelf terug sturen, zij kunnen dan bepalen of het wel of niet garantie is. Als het garantie is dan krijg je gewoon nieuwe :D

Hey, Blade_3 heeft exact hetzelfde probleem! Ik denk dat dit bij een enkele batch van de Savage SS een productiefout geweest is. Ga terug naar je winkel, en die sturen hem voor je op (als ze hun werk goed doen). Moeten nog op een reactie wachten, maar ik denk dat Blade_3 ook wel goede terugkrijgt.

Greetzz, Robbert

Hi,

Ja ik ga vanavond terug voor garantie ik zal jullie op de hoogte houden!!!

Na wat ik nu gehoord heb is dat de fout bekend is en er sets bestaan om de shocks te repareren.

grtz,
Robert

Savage26 !!! zei:
Hey, Blade_3 heeft exact hetzelfde probleem! Ik denk dat dit bij een enkele batch van de Savage SS een productiefout geweest is. Ga terug naar je winkel, en die sturen hem voor je op (als ze hun werk goed doen). Moeten nog op een reactie wachten, maar ik denk dat Blade_3 ook wel goede terugkrijgt.

Greetzz, Robbert
inderdaad ja, ik had ook lekage op ook precies dezelfde plek. ook bij het afbreekpunt van de gietmal had ik ook hele kleine gaatjes terwijl ik ze echt niet tever heb afgebroken.. gewoon met een mesje gedaan. ik had trouwens 4 lekke veren :cry: maja hij rijd nu wel, maar dan dus op 4 veren, springen kan ie ook al goed, leuk dat me broertje eens een skate-schans gekocht heeft, past me savage ss precies op, wel heel precies richten maar het gaat tot nu toe goed, geen schade dan, wel scheef springen maarja.. ik hoor het wel van je robbert

Gisteravond mijn shocks gedemonteerd en de Buisjes waar de olie inzit achtergelaten.

Deze worden opgestuurd naar de importeur en daarvoor worden waarschijnlijk vervangende, voor opgestuurd.

Dus binnenkort heb ik weer 8 goede shocks!!

haha klappen dus

grtz,
Robert

heb ik ook gedaan, ik heb dan wel een heel stuk meer meegestuurd.., het huis, de piston met ringetjes enz, alleen de veer en de dingen die aan de buitenkant erop zitten niet, vond de winkel die het voor me ging opsturen nie nodig. maja, laten we hopen dat alles snel binnen is, kunnen we heeeel hoog springen :P

Back