Lemon Rx ontvangers

Ik heb vorige week 5 lemon rx ontvangers bestelt voor in een dlg die ik heb overgenomen van iemand. Als ik op internet kijk zeggen ze dat deze beter zijn als die van orange rx wat is jullie ervaring hier mee?

Pim

De antenna's breken heel vlug af, heb er nu eentje in een foamy zitten die maar de halve tijd werkt

totaal niet aan te raden om op een dlg (tje) te gebruiken, das zonde

Eerst antennes fixeren met een tandenstoker.

Er komt een versie met langere antenne kabels . beter voor in carbon.

Laatst bewerkt door een moderator:
Een ontvanger met telemetry en vario ingebouwd is wel cool!
Is daar ergens meer info overvte vinden?

Ik weet niet, opzich wel vreemd aangezien ik met een ander kistje er bijna een heel jaar probleemloos mee heb gevlogen

De nieuw dx6 heeft voice. Noodzakelijk voor je telemetrie. Je wil echt niet op je zender kijken.

Nadat ik mijn dx6 heb opgeblazen, heb ik nog wat ontvangers over, en een telemetrie unit. Hoogte en temp en spanning.

Heb een taranis geregeld, maar ben toch nog aan her twijfelen of ik de dx6 ga herstellen/vervangen. Is echt wel gebruiksvriendelijk in programmeren, en een stuk degelijker dan taranis.

PS. De telemetrie is nnog steeds een apart moduletje, maar wel heel klein en licht.

Ik heb er een stuk of 5 , van die orange ontvangers (van 8 euro p/st) Ze werken bij mij tot ca 100m (gemeten) verder weg geeft verlies van ontvangst. Ook met satelietontvanger.

Ik had er een in een zagi (vliegende vleugel met een spanwijdte van 90cm oid) zitten, daarmee kon ik zover totdat het nog maar een mini zwart puntje was in de lucht

ja.

in wat voor dlg wil je de lemon rx ontvanger dan zetten?
een onvtanger gaat lang mee als je er gewoon voorzichtig mee bent, mischien kan je beter een paar euro meer betalen, of overstappen naar een ander betaalbaar merk. zoals frsky, dan kan je je eigen zender blijven gebruiken door een diy module in te bouwen. dan heb je redelijk betaaalbare ontvangers die betrouwbaarder zijn dan die lemonrx dingen.

ja.

in wat voor dlg wil je de lemon rx ontvanger dan zetten?
een onvtanger gaat lang mee als je er gewoon voorzichtig mee bent, mischien kan je beter een paar euro meer betalen, of overstappen naar een ander betaalbaar merk. zoals frsky, dan kan je je eigen zender blijven gebruiken door een diy module in te bouwen. dan heb je redelijk betaaalbare ontvangers die betrouwbaarder zijn dan die lemonrx dingen.

in een kis midi t-3

Back