Lenzen Wat is het best?

Wat betreft accucapaciteit....ik vlieg nu met een twinstar en 3000mAh 3s, ervaring leert inmiddels dat ik met mijn setup 20 min. vliegtijd heb. Das voor mij NU meeeeerrrrr dan voldoende. (meestal 2 vluchtjes van 8 min met 1 accu) Dus een easystar en 5000mAh lijkt me wat overkill ....en hij wordt een beetje zwaar lijkt me.:-)

En vlieg met een buddy de eerste paar keer. Wat goed werkt is dat je buddy je constant aangeeft wat hij je ziet doen....je gaat nu stijgen , dalen, etc etc, ietsie up, prima zo, iets meer gas....enz enz. Op gegeven moment weet je wat je aan het doen bent en vlieg je zonder al deze signalen ook goed.

Spannend! :) ik ben op het moment ff arm (100€) en ik moet nog wat overpriced spektrum ontvangers kopen. En met december in zicht... Dure maand, december en januari.. Beide ouders en sinterklaas in december en me zus in Januari jarig... Yeey...:xmas:

Ach wachten op geld, heeeeeeel erg blij nu ik sinds een tijdje "modelbouwbijdrage" krijg van me ouders, blijft me nog een raadsel hoe ik het toch voor mekaar kreeg uit een grapje :) maarja met een zus die zat kledinggeld krijgt.

Voor de kinderen onder ons die een zus hebben: probeer:
-ik : Zij krijgt heel veel kleding geld
-papa: ja maar kleding is noodzakelijk
-ik :modelbouw voor mij ook, en kleding is ook een beetje haar hobby. En ik geef niet zoveel uit aan kleding.
-papa: ik zal er eens over na denken

Wout

-ik :modelbouw voor mij ook, en kleding is ook een beetje haar hobby. En ik geef niet zoveel uit aan kleding.

Wout
Ik zal het eens gaan proberen.

Spannend! :) ik ben op het moment ff arm (100€) en ik moet nog wat overpriced spektrum ontvangers kopen. En met december in zicht... Dure maand, december en januari.. Beide ouders en sinterklaas in december en me zus in Januari jarig... Yeey...:xmas:

Ach wachten op geld, heeeeeeel erg blij nu ik sinds een tijdje "modelbouwbijdrage" krijg van me ouders, blijft me nog een raadsel hoe ik het toch voor mekaar kreeg uit een grapje :) maarja met een zus die zat kledinggeld krijgt.

Wout

Lol, zo gaat het hier ook. Mees zn zus is 2 jaar ouder en koopt alleen modedingetjes ;_) Alleen Mees (die wordt 12) heeft wel de mazzel dat zn vader dezelfde hobby heeft (misschien een tip voor je, maak je vader enthousiast?) Mees zit ook op minimaal budget, als ie meer wil dan zal hij ervoor moeten werken (klussen!!) dus das misschien een oplossing ? En koop tweedehands spullen denk ik dan maar, er komt genoeg wat je kan gebruiken / nodig hebt op te koop forum.

Lol, zo gaat het hier ook. Mees zn zus is 2 jaar ouder en koopt alleen modedingetjes ;_) Alleen Mees (die wordt 12) heeft wel de mazzel dat zn vader dezelfde hobby heeft (misschien een tip voor je, maak je vader enthousiast?) Mees zit ook op minimaal budget, als ie meer wil dan zal hij ervoor moeten werken (klussen!!) dus das misschien een oplossing ? En koop tweedehands spullen denk ik dan maar, er komt genoeg wat je kan gebruiken / nodig hebt op te koop forum.

Haha me vader heb ik al overgehaald.. :D
Ik wil eerst even December overleven en dan zien we wel weer,
Ik heb nog twee winterprojectjes (eigenlijk 3 namelijk een Smaragd maar daar doe ik op het moment niks mee..te lastig..) de H9 spitfire ben ik mee bezig en een Kit van een cirrus moth (al op 2/3 ) vluegels af romp het groffe werk af.
Nog dat ultra dunne ply wood erop als covering en de vertical staart nog.
Wil vliegen met 3S2P 2650mAh of anders 3S1P als hij et niet trekt.
Zie D B Sport and Scale MOOIE VLIEGTUIGEN de cirrus moth 20E kit
Ja 2e hands in NL is even duur als nieuw in China. En €200 voor nieuwe FPV set incl OSD ex bril is wel netjes.. En ik moet van mezelf en papa dit eerst ff afbouwen..

En wel grappig zo gaat het niet normaal: ik heb me brevet en me pa niet, ik leer hém vliegen met kabeltje ertussen :D we vliegen als trainer een calmato sport.

En klussen..
Ja.. Vroeger maaide ik het gras (grote tuin ala 2 uur werk voor 6€ per keer :) ) nu hebben we automower..

En ik koop niet zoveel ik heb al genoeg vliegtuigen zie hieronder :) met me DX8 kan ik ook lekker veel dus ik ben happy
Mijn volgende (en misschien wel laatste) is FPV
Wout

Hmm ja, veel projectjes...daar hebben we allemaal last van LOL. Je vader is zo gek nog niet, eerst afmaken :-)...'t lijkt mijn vader wel, enneuh.... een DX8 is wel luxe zeg, die heb ik niet eens ;-) Mooie kits hoor, ga ik met mees ook doen na sinterklaas, lekker houtbouwen !!

Inderdaad, lekker lux :) na lang sparen...
Komt ook door de micros en het grootse aanbod van Horizon :)
Leuk dat je ook gaat houtbouwen met kees :) ik kan je de kits van DB erg aanbevelen, kost alleen wel nog wat denkwerk, wel met tekeing maar alleen een tekst- beschrijving, gezellig vader zoon bouwen :)

Back