leraar helikopterpiloot gezocht

• Topicstarter Topicstarter Ronnie van s
  • Startdatum Startdatum
Joyce is idd erg aardig. Bovendien heeft ze ENORM veel ervaring m.b.t. lesgeven. Als het ergens moet lukken om te leren helivliegen, dan is het zeker daar!

Hallo Ronnie,

Ik denk dat het voor jou best genoeg mogelijkheden zijn om goed heli te kunnen leren vliegen. Er zijn technische middelen die je best mogelijk kan gebruiken. Ik denk bv aan een Helicommand. Met dit hulp apparaat, kunt je al goed leren vliegen, waardoor je het aantal crashes behoorlijk kan reduceren. Helaas kost een Helicommand een kleine €370.
Succes toegewenst

De meningen over de helicommand als hulpmiddel om te leren vliegen zijn nogal verdeeld. Mijn mening is dat het je als beginnend helipiloot absoluut niet helpt, eerder tegenwerkt. Bovendien moet je al behoorlijk piloot zijn om een helicommand goed af te stellen!

Gewoon op de juiste manier leren, en eigenlijk is dat met véél geduld en liefst aan de kabel (zegt iemand die ook niet aan de kabel is geweest ;) ).

Succes, het zou leuk zijn als je je ervaringen hier wilt delen!

Greetz,
Aldert

Jammer dat je me niet kent, had je deze opmerking niet geplaatst.

Hij vraagt hulp bij het opstarten van zijn hobby en wordt door eerlijkheid gestraft.
Allemaal mooie woorden over verantwoordelijkheden etc. Tuurlijk horen er ook bij. Maar niemand geeft antwoord op zijn vraag.

Dat vind ik triest.

dank u voor uw bijval u slaat de spijker op de kop :lol: ik zoek geen afwijzingen maar ik zoek hulp en door hulp te zoeken neem ik ook mijn verantwoordelijkheden Dat men het niet ziet zitten of geen tijd heeft dat is geen probleem en daar heb ik ook volledig begrip voor maar ik zoek juist diegene die het wel ziet zitten en wel de tijd heeft en de moeite er voor wil doen ik heb zelfs aangeboden om er een vergoeding tegenover te zetten dus ik wil ook niet profiteren van de andere zijn kennis

Hallo Ronnie,

Ik denk dat het voor jou best genoeg mogelijkheden zijn om goed heli te kunnen leren vliegen. Er zijn technische middelen die je best mogelijk kan gebruiken. Ik denk bv aan een Helicommand. Met dit hulp apparaat, kunt je al goed leren vliegen, waardoor je het aantal crashes behoorlijk kan reduceren. Helaas kost een Helicommand een kleine €370.
Succes toegewenst

thx voor je reactie

Joyce is idd erg aardig. Bovendien heeft ze ENORM veel ervaring m.b.t. lesgeven. Als het ergens moet lukken om te leren helivliegen, dan is het zeker daar!

De meningen over de helicommand als hulpmiddel om te leren vliegen zijn nogal verdeeld. Mijn mening is dat het je als beginnend helipiloot absoluut niet helpt, eerder tegenwerkt. Bovendien moet je al behoorlijk piloot zijn om een helicommand goed af te stellen!

Gewoon op de juiste manier leren, en eigenlijk is dat met véél geduld en liefst aan de kabel (zegt iemand die ook niet aan de kabel is geweest ;) ).

Succes, het zou leuk zijn als je je ervaringen hier wilt delen!

Greetz,
Aldert

Hoi Aldert
Dank je maar als ik de smaak te pakken krijg dan is de vraag nog of ik tijd over heb om het hier te vertellen :lol: met al dat bouwen en repareren :lol:

Ronnie, hulde dat je er zo lekker open over bent. 'Psychose' had ik eerlijk gezegd niet verwacht toen ik vroeg naar je handicap. Als ik jouw reacties hier zo lees, lijkt het me dat je goed de signalen in kunt schatten wanneer jij wel en wanneer je niet zou moeten/kunnen oefenen/vliegen.
Psychose - Wikipedia
(Een aantal dingen herken ik wel, in lichte mate, weer wat geleerd over mijn burn-out :) )

Dames en heren,

Ik vind het helemaal top, dat er na 1 dag al zoveel reacties (4 pagina's) zijn op de oproep van Ronnie. Dit geeft maar weer eens de waarde aan wat zo'n forum als dit heeft, hulde voor allen die gereageerd hebben.

Enne Ronnie, dit komt vast goed, daar ben ik van overtuigd. Helaas kan ik je nog niet helpen, ik heb nog veel te weinig ervaring met heli's

Paul

Ronnie, hulde dat je er zo lekker open over bent. 'Psychose' had ik eerlijk gezegd niet verwacht toen ik vroeg naar je handicap. Als ik jouw reacties hier zo lees, lijkt het me dat je goed de signalen in kunt schatten wanneer jij wel en wanneer je niet zou moeten/kunnen oefenen/vliegen.
Psychose - Wikipedia
(Een aantal dingen herken ik wel, in lichte mate, weer wat geleerd over mijn burn-out :) )

en toch zakt de moed me in de schoenen dus als er iemand zin heeft in een thunder titan mini tger compleet met zender laders enz doe een bod

Dames en heren,

Ik vind het helemaal top, dat er na 1 dag al zoveel reacties (4 pagina's) zijn op de oproep van Ronnie. Dit geeft maar weer eens de waarde aan wat zo'n forum als dit heeft, hulde voor allen die gereageerd hebben.

Enne Ronnie, dit komt vast goed, daar ben ik van overtuigd. Helaas kan ik je nog niet helpen, ik heb nog veel te weinig ervaring met heli's

Paul
Is dat zo ? 4 pagina's allemaal met goed bedoelde reacties maar helaas niet een waar ik eigelijk op hoopte en hier een oproep voor heb geplaatst dus als er iemand zin heeft in een thunder titan mini tiger compleet met zender laders enz doe een bod ik ga wel vissen of ben ik dan ook nog een gevaar voor de samenleving :lol:

Hoi Ronnie, Je was zo vastbesloten man! En dat ben je wellicht morgen weer. Dus even geen spontane verkoopacties okay!?;)
Er zijn ook mensen die op vakantie zijn, of even een dag (of 2) niet meer op dit forum hebben gelezen. Je hebt de oproep gisteren gedaan en kijk eens naar de reacties. Er komt een dezer dagen vast wel iemand voorbij die wél in de buurt woont en je kan/wil helpen.
Ik heb dit draadje wel gevolgd maar niet gereageerd omdat ik in het westen v/h land woon en mezelf niet als terzake kundig beschouw.

In mijn ogen ben je absoluut geen gevaar voor de samenleving, en zolang je niet een haak met aas in de plomp gooit, ook niet voor de vissen:D
Hou vol gozer en het is een cliché, maar morgen weer een dag.

Hoi Ronnie, Je was zo vastbesloten man! En dat ben je wellicht morgen weer. Dus even geen spontane verkoopacties okay!?;)
Er zijn ook mensen die op vakantie zijn, of even een dag (of 2) niet meer op dit forum hebben gelezen. Je hebt de oproep gisteren gedaan en kijk eens naar de reacties. Er komt een dezer dagen vast wel iemand voorbij die wél in de buurt woont en je kan/wil helpen.
Ik heb dit draadje wel gevolgd maar niet gereageerd omdat ik in het westen v/h land woon en mezelf niet als terzake kundig beschouw.

In mijn ogen ben je absoluut geen gevaar voor de samenleving, en zolang je niet een haak met aas in de plomp gooit, ook niet voor de vissen:D
Hou vol gozer en het is een cliché, maar morgen weer een dag.

:lol::lol::lol::lol::lol::lol: je gelooft toch niet dat ik nu ga opgeven? mooi niet hoor IK GA HELI-VLIEGEN oke een crasch hoort er toch ook bij :zon:

Kom op laat je niet gek maken ;) Je bent geen gevaar voor de samenleving want je bent heel bewust bezig. Het is een hobby cirquit en je ziet ook dat mensen die geen handicap hebben niet 123 een instructeur hebben.
Heli vliegen is een super leuke hobby en zeker nu je al een heli hebt zou het echt te zonde voor woorden zijn als je het niet probeert. Besluiten dat het niets is kun je altijd nog doen. Ook zonder een instructeur kun je je doel bereiken en op internet vind ja alle informatie die je nodig hebt.

Kijk even naar een usb dongle voor op je PC of soldeer zelf een kabel. Kijk daarvoor in het software forum hoe dat moet en je hebt meteen je eerste projectje. Oefenen op de pc is zeker met het nederlandse weer een uitkomst. Als je merkt dat je er gevoel voor krijgt zal het ook op de coaxial lekkerder gaan. Je zult waarschijnlijk snel liever buiten staan vliegen dan binnen achter je pc zitten en dat is preceis wat je wil toch?

Je hebt een prima heli gekocht, de wil is daar en dus is er ook een weg.

:pim: yes sir :grin::grin::grin: ik geef het ook niet op :) maar wel ff een vraagje over die usb kabel waar zijn die te koop? ik heb er op ebay geen kunnen vinden ( of ik heb verkeerd gekeken) en ook bij modelwinkels tot zo ver geen gezien wel voor andere zenders als zender heb ik een futaba t6EX passen die er wel op ? staat zover ik heb gezien niets van in de handleiding

Hallo ik ben Ronnie
ik heb een Thunder Titan mini Tiger gekocht :D ik was er erg blij mee dat ik die na lang sparen heb kunnen kopen, nu kunt u zeggen dat dit een verkeerde aankoop is en dat model x of y beter zou zijn maar ik moet het hier mee doen tot ik iets anders kan kopen. Daarom ben nu op zoek naar iemand die veel geduld heeft, omdat ik een handicap heb :(, om het mij te leren :pim: Ik woon in Best ( bij eindhoven) de zender die ik heb is een robbe/futaba 6EX
IK ben aan het proberen om in xxxxxxx bij een club te gaan, maar dat blijkt met mijn handicap heel lastig te worden, maar kan eigelijk niet wachten om het te gaan proberen
Graag alleen serieuze reacties Ik woon in de regio eindhoven
Als je mij zou kunnen en willen helpen mag je me ook bellen 06-********

Beste Mensen een ding heb ik al geleerd ben niet te open op een forum :( en zet ER NOOIT EEN TELEFOON NUMMER BIJ de telefonische reacties die je krijgt vond ik zwaar k*t
6 telefoontjes gekegen
5 ervan die ik wel beledigend vond en maar een die echt sereieus reageerde

Laatst bewerkt door een moderator:
O god nee toch, dat meen je niet? Onvoorstelbaar.

't Is dat ik al lang niet meer gevlogen heb en dat ik niet bij jou in de buurt woon, anders was het voor mij geen probleem geweest. Maar ja, aan zulke reacties heb je natuurlijk niets.

Ik wil best wel een keer naar eindhoven kachelen om je te helpen. Ik woon wel in Brussel, maar ik maak daar tijdens een weekend in september wel een keer tijd voor. Ik kan dat natuurlijk niet elke week doen, maar het is waarschijnlijk voldoende om je op weg te helpen.

Je kunt via msn contact met me opnemen om iets af te spreken, of via een pb natuurlijk. Mijn msn adres is ronald.kraaijer@skynet.be

Groeten,

Ron

Ik wil best wel een keer naar eindhoven kachelen om je te helpen. Ik woon wel in Brussel, maar ik maak daar tijdens een weekend in september wel een keer tijd voor. Ik kan dat natuurlijk niet elke week doen, maar het is waarschijnlijk voldoende om je op weg te helpen.

Je kunt via msn contact met me opnemen om iets af te spreken, of via een pb natuurlijk. Mijn msn adres is ronald.kraaijer@skynet.be

Groeten,

Ron

Hallo Ronald Kraaijer

U bent van harte welkom maar om speciaal van Brussel naar eindhoven te komen dat is misschien te veel gevraagd, maar ik zou het wel heel gezellig vinden :)

Gr Ronnie

Bah, vervelend zeg! Haal even je nummer uit je eigen posts en quotes weg. Mensen kunnen je ook pb'en toch? Telefonnummers kun je altijd nog op die manier uitwisselen!

Dongle: USB Flight Simulator FS SM100 FMS Cable RC AU103 - eBay, Tools, Parts, Accessories, Radio Control, Toys, Hobbies. (Eindtijd 15-aug-08 15:39:19 CEST)

Ik heb ervaring met deze verkoper en dongle. Topding. Niet meer betalen dan dit in Nederland vraagt de modelbouwboer er zonder blikken of blozen 30 euro voor! Alle verloopkabels zitten er bij.

Ik ga een poging wagen:) dankje voor de link

HEEEEYYYYYY MENSEN vanavond komt er iemand die wil kijken of hij kan helpen :) GREAT

Ik wil iedereen hartelijk danken voor hun belangstelling en adviezen

Groeten,

Ron

Klasse Kraaijer, heb hem dit ook aangeboden en een mogelijke helper er bij......
Komt het eindelijk goed!

Back