Leuk zelfbouw(speed)bootje voor de leek?

Hallo allemaal,

Het lijkt mij erg leuk om een leuk speedbootje te gaan bouwen. Het moet niet te lastig zijn,
want ik heb nog nooit eerder zelf een bootje gebouwd.

Nu is mijn vraag natuurlijk:
Heeft iemand een idee voor een zelfbouw (speed)bootje wat niet te moeilijk is?

Alvast erg bedankt,

Kars :)

Laatst bewerkt:
Klopt is ook niet erg hoor maar ik zoek eigenlijk naar iets makkelijkers:mrgreen:

Huh? Dit snap ik dus even niet.
Had ik al verteld wat ik eventueel in de aanbieding heb?

M.a.w, een leuk bootje met wat opknapwerk, niet moeilijk maar wel leuk om te doen.

Het is een speedbootje met een V-romp met daarachter een 3,5cc K&B motor. Ze is ongeveer 60 cm lang en ik schat zo'n 25 cm breed.
Alles werkt prima, maar de boot op zich kan wel een opknapbeurtje gebruiken.
Het is overigens geen houtbouw, maar kunststof.

@ Kars,

Dat is volgens mij een van de makkelijkste bootjes die er is om te bouwen!!

Of je moet een of andere vier kante bak maken met een motor er onder:p

De wiesel is een zelfbouw bootje, met andere woorden moet JIJ hout zien te vinden (naar keuze) , een gepaste aandrijfas, elektronica (naar keuze) ... Dus je kan zelf bepalen hoe duurzaam, hoe snel, en hoe afgewerkt je hem maakt.

De wiesel is een zelfbouw bootje, met andere woorden moet JIJ hout zien te vinden (naar keuze) , een gepaste aandrijfas, elektronica (naar keuze) ... Dus je kan zelf bepalen hoe duurzaam, hoe snel, en hoe afgewerkt je hem maakt.

Ik denk dat dit te moeilijk wordt....

....

Zit bij die "wiesel" alles bij in de doos?
Niet moter, sevo's e.d. maar al het bouwmateriaal?

ik heb dit draadje even gevolgt maar ik denk dat de topic starter een bootje om te bouwen zoekt uit een kant en klaar bouwpakket met een stap voor stap handleiding erbij wat kinderlijk eenvoudig in elkaar te zetten is;)

Back