Leuke club omgeving Utrecht

• Topicstarter Topicstarter hezik
  • Startdatum Startdatum
H

hezik

Guest
Heeft iemand tips op dit gebied? Ik ben vanavond even bij MVC langs geweest en daar was 1 persoon aanwezig. Het veld an sich zag er redelijk uit, maar het was geen biljartlaken. Kan ik me overigens nog wel voorstellen, het seizoen moet nog een beetje beginnen natuurlijk.

Hoe dan ook.. MVC is mij door een aantal mensen afgeraden en op basis van het gesprekje wat ik met de jongen die er vandaag aanwezig had, begin ik te denken dat dat een goed advies was. Ik ben wel reeel genoeg om te weten dat ik er eerst eens moet gaan kijken als er meer mensen zijn, echter deze jongen vertelde vrij duidelijk dat MVC in de kern een heli-vliegers club is. Weliswaar hebben ze 150 leden, maar "er is een verschil tussen actieve en niet actieve leden", waarbij opgemerkt werdt dat "de kern voornamelijk helivliegers zijn".

Het schijnt dat er volgende week zondag een evenement is voor beginners, dus dan ga ik er zeker nog eens kijken. Hoe dan ook, ik wil ook verder kijken in de omgeving, dus, wie heeft er tips voor een beginnende vliegtuig-piloot in de omgeving utrecht?

net buiten Woerden vliegt de MVC Woerden aan de Barwouswaarder weg. Is vooral een vleugelclub. Vliegen in het weekend, doordeweeks met electro (vooral woensdagavond)
kom eens kijken

Erik

Je hebt in ieder geval ten westen van Utrecht drie clubs in een driehoek zo'n 10 km van elkaar.
Woerden, Utrecht en Montfoort.
Elke club heeft zo zijn eigen karakter, je kan dat het best proeven door langs te komen en mee te vliegen. Wij mogen vanaf 1 juni pas weer op het veld je bent dan van harte welkom.

Back