Leuke hellingzwever

Hallo!

Ik wil graag voor 5 oktober een leuk hellingkistje hebben. Gaan een paar dagen naar heuvelgebied en wil graag het hellingvliegen uitproberen. Liefst non schuim en zo allround mogelijk voor een laag budget. Moet ook bijna geen bouwtijd in gaan zitten. Wie heeft een goede tip? Of heeft iemand nog wat in de kelder liggen, PB me :)

Jouw Solius en Cumulus 2000 doen het al goed op helling hoor.

Wat wil je kunnen? Stunten en gek doen of hard en laag Bank&Yank-en?

Laatst bewerkt:
Die is echt lekker op de helling! Ik heb er ook een, maar die wacht al een tijdje op een nieuwe romp. Hier was hij in zijn element in Oostenrijk

Laatst bewerkt:
Jesssss dat is 'm!

ja lees al dat de romp zwak is. Even een freestekening fabriceren voor het geval dat..

Hoe oud is dit ontwerp? Vintage? Kistje dat ik overneem heeft laatst gevlogen in 1994 :)

Ik durf het niet te zeggen, ik heb hem eens gevlogen op een VGT maar of het er aan voldoet......

Ik heb de romp toen wel verstevigd maar het houd en keer op. Ik maakte de klassieke ruchtvlucht-en-up-geven fout op 2 meter boven het duin ....auw!

Hahaha mooi zeg!

Dan heb ik voor 25 euro een leuke aanwinst!

Hier de mijne:
7yqu4ate.jpg

Hoi Japie.G,

Waar in Oostenrijk ga je vliegen? Als je 5 okt gaat vliegen, ga je daar dan ook iets op modelbouwforum vertellen? :eek:
Wat is het grootste toestel dat je hebt?
Mvg Erik

Oostenrijk pas volgend jaar hoor! Alleen wilde plannen. Wil met een paar man naar Gert Mulder, landhaus Kitzblick

Grootste wat ik heb? 3,5m?

Jep die is het, maar zoals gezegd, zit veel werk aan, en als de ninja leuk vliegt weet ik niet zeker of de akro blijft [emoji6]

Back