Leuke on-road electro auto

Ja zender enzo heb ik al :D
ik zal eens kijken op die merken bedankt,
Maar ik heb denk ik toch wel liever een monster truck of truggy.
Die T4 is wel een leuk model.

Yup maar je moet wel rekening houden met het feit dat onderdelen en de auto zelf niet goed in NL verkrijgbaar zijn.
Hiervoor kun je wel naar amerikaanse online winkels:
Losi & Associated Parts House Home Page
A Main Hobbies - Radio Control ( R/C or RC ) Cars, Trucks, Airplanes and Helicopters
Liquid RC discount radio control, no bull shipping
enz..

Kijk op conrad stadium/truggy en dan de groene bouwpakket 71 euro.

Laatst bewerkt door een moderator:
sorry, hij doet het weer niet doe conrad en dan monster truck daar tussen in en dan de bouwpakket 71 euro die groene.

nitrocar vind je het een mooi ding die ik had gekozen nee geen motortje geen regelaar bijvoorbeeld daarom 71 euro die daar boven is helemaal compleet 155 euro 35 km per uur.

18 pond (verzending bij modelsport uk) is geen 10 euro hoor, komt momenteel wel op een 23 eurootjes.
Mijn excuus. Voor mijn laatste bestelling moest ik 8 pond betalen. Voor de wagen diende ik inderdaad ook 18pond te betalen.

EDIT : Traxxas Slash voor 205 euro bij MSUK

nitrocar vind je het een mooi ding die ik had gekozen nee geen motortje geen regelaar bijvoorbeeld daarom 71 euro die daar boven is helemaal compleet 155 euro 35 km per uur.

Ohh ok maar dat is geen bouwpakket dus dan koop ik denk ik toch eerder gewoon die van 71 euro en dan nog motortje en regelaar :D

Er moet nog een sneheidsregelaar, servo('s), en zender bij maar de zender heb ik al.
Weet iemand welke servo's want de snelheidsregelaar lijkt me gewoon die van ansmann :D

ik heb ook mijn servo´s bij conrad gekocht gewoon de standaard servo van modelcraft voor 5 euro.
En een regelaar dat ligt er een beetje aan welke motor je wilt oftewel hoe snel je wilt gaan.

en bij de aanbiedingen staan ze met extra accu dan heb je er meteen 2
bouwpakket is het volgensmij niet maar je kunt hem altijd eerst uit mekaar schroeve

ik heb ook mijn servo´s bij conrad gekocht gewoon de standaard servo van modelcraft voor 5 euro.
En een regelaar dat ligt er een beetje aan welke motor je wilt oftewel hoe snel je wilt gaan.

Gewoon eerst even met de standaard motor die erin zit.
dus dan kan hij 35 km/u dus wat voor regelaar is daar goed voor?

en bij de aanbiedingen staan ze met extra accu dan heb je er meteen 2
bouwpakket is het volgensmij niet maar je kunt hem altijd eerst uit mekaar schroeve

Ja maar dan weet ik niet meer hoe hij in elkaar moet he want er zitten geen bouwinstructies bij :D

Back