Levertijd FMT tekeningen

PH-TVS

verslagschrijvers
Ik heb een tijd geleden een tekening bij ze gekocht, maar ik kan me niet herinneren dat het lang duurde voordat ik het kreeg.

VTH is een betrouwbare organisatie. Ik doe al langer dan 15 jaar zaken met ze.
Zelf betaal ik nooit vooruit, maar op rekening. Deze rekening wordt met de bestelling meegeleverd. Ooit heb ik per abuis een rekening twee keer betaald. Zij hebben dit bedrag zonder om de vragen teruggeboekt. Zouden zij dat niet gedaan hebben, had ik niet eens in de gaten dat ik deze factuur twee keer betaald heb.
Zover mijn ervaring.
Dat zij niet op je mail reageren is merkwaardig.
Dus bellen en om opheldering vragen.
Ergens is iets fout gegaan.
Hou er rekening mee, dat zij werken volgens een vaste procedure.

Johannes

Ik bestelde er ook weleens tekeningen, betaalde met creditcard (was enige optie zo'n 2 jaar geleden) en had de tekeningen in ieder geval binnen 2 weken binnen. Ook op mails reageerden ze heel snel en vriendelijk.

Dus als ik het goed begrijp is het niet normaal dat ze niet op emails reageren.

Ik ga vandaag maar eens telefonisch contact opnemen. Zal ongetwijfeld ergens iets mis gegaan zijn.. Nu maar hopen dat ze mijn steenkolen Duits een beetje verstaan :-)

Inmiddels lijkt het probleem opgelost te worden.

Er was iets mis gegaan met de bestelling, volgens de vriendelijke meneer die ik aan de telefoon kreeg, ging het mis met de bestelling doordat paypal een fout maakte. Als het goed is worden de tekeningen nog deze week aan mij toegezonden ;-)

Waarom ze niet op email-tjes reageren begreep de man ook niet. Dat wordt nog uitgezocht.

Ik heb er vertrouwen in dat het uiteindelijk toch nog goed komt!

Back