lexan kap vw roest hoe te doen

Beste mensen ik wil mijn vw kever lexan kap spuiten
Nu wil ik mijn kever in roest spuiten zie voorbeeld ,
Nu weet ik dat je bij model bouw eerst roestkleur (bruin) en dan natmaken,zout erover heen ,dan gewenste kleur .maar wat is het beste bij lexan kap ? binnen of buiten kant spuiten ?
full

Kan iemand mij helpen ? met plaatjes ect

Thnks

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste mensen ik wil mijn vw kever lexan kap spuiten
Nu wil ik mijn kever in roest spuiten zie voorbeeld ,
Nu weet ik dat je bij model bouw eerst roestkleur (bruin) en dan natmaken,zout erover heen ,dan gewenste kleur .maar wat is het beste bij lexan kap ? binnen of buiten kant spuiten ?
full

Kan iemand mij helpen ? met plaatjes ect

Thnks
zo als jij het beschrijft, is het niet mogelijk om van binnen uit dit effect te verkrijgen.
gr.adrie

Laatst bewerkt door een moderator:
Stuk staalwol een daggie in de azijn, vervolgens laten drogen waardoor het roest en verpoedert. De poeder vervolgens mengen met een beetje blanke lak en PRESTO, roestverf.

Weet iemand waar ik metaal verf kan kopen ?
Op het internet zag ik dat er metaal verf op een model werd gedaan, dan in pakken in plastic .
En dan kwam er roest op het metaal verf .
Dit werd ook gedaan om beelden oud te maken ect
Kan iemand mij helpen ???

bij een lexan kap werk je gewoonlijk aan de binnenkant dan beschadigt de verf minder snel en dat geeft een mooi hoogglans uiterlijk
in dat geval neem je het best de roest verf van staalwol roest en blanke lak
maar in jou geval denk ik dat je juist gaat voor een oud en dus dof uiterlijk
dan werkt het beter als je aan de buitenkant werkt als je alles klaar hebt moet je op zoek naar een stevige matte lak om de boel mee af te sluiten zonder dat het gaat glimmen

Back