lichten inwerken in de wagen

• Topicstarter Topicstarter Oregon
  • Startdatum Startdatum
O

Oregon

Guest
hey , ik zat wat na te denken hoe ik mijn auto wat meer uitstraling kon geven
en ik zat te denken aan lichten....
jap lichten... maar bestaat dat speciaal voor rc cars?
anders zou ik er zo ledjes van fietlichten insteken, en die dan verbinden met een batterij die ik vastmaak aan de binnekant van de body ofzo....
leuk idee... of slecht?

he ben ik ook mee bezig.

ik heb 2 gaten geboord zo groot als de ledjes voor de koplampen.
heb ik vervolgens aan de binnenkant van de body een stukje slang geplakt waar ik een led in zet (zodat de led niet aan de buitenkant uitsteekt)

dan beide leds op een battery aansluiten en een schakelaar ertussen.
dat moet goed werken denk ik.

wou eerst zo'n fast and the furious look maken met die lichten onder de auto. maar ik begin maar eens simpel :lol:

hehe , ja zo'n 2F2F look zou wel tof zijn
had ik ook al aangedacht maar..
:offtopic: ik moet wel eerst m'n auto aan de gang krijgen :offtopic:

als ik ze zelf maak is het stukken goedkoper hoor :lol:

ben elektromonteur dus komt vast wel goed. :lol:

idd ik was ook al eens aan het kijken geweest maar ik vind die bedragen echt duur als je in de model zit kan je er toch wel van uit gaan dat je een lampje kan solderen en dan ben je ergens rond de 5 a 6€ klaar.

ik heb mijn leds wel door de kap heen geprikt en ik heb echt super licht.

hier een filmpje
http://www.pdewaal.nl/modelbouwforum/MOV00784.MPG

ik wilde het eerst ook maar toch maar van afgezien, ben op circuits geweest niemand heeft het, als het niet super mooi is gemonteerd vind ik het een beetje amateuristisch.
Maarja das mij mening.

wel het is maar een kap hoor kappen ken je elke dag nieuw kopen en met mijn kap mag ik toch het ciruit niet op.

ik heb wel voor lichten maar ik filmde zelf en kon me op de terug weg eigenlijk niet meer vinden.

:oops:

wat ook wel kewl is in mijn lamborghini kap dat er een soort 3d lichten voor zitten!! daar kan je best makkleijk een paar ledjes monteren :D denk dat ik dat ook maar is gaat proberen!!

is denk ik wel kewl!!

vazkhor zei:
riceboys .... maar goed hier is de link voor de kerstboom fanaten ....
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0091p?&C=CHZ&V=RAM
Helemaal niet riceboys :) Weet je wel wat rice betekent?
Rice is iets op je auto bouwen wat echt moet lijken maar helemaal niet echt is. Als bijvoorbeeld een fake NOS fles in je auto, of een fake NOS ontluchter onder je motorkap (die grote stoomspuit uit 2f2f) in plaats van een echte ontluchter. Dat is rice, en niet leuke lampjes op je kap bouwen voor je RC. Want dat is echt :) en niet fake :P

zo :P lekker puh :P Rice boy :P

jongens kijk eens op www.rcneon.com die heeft vanalles van verlichtingssets met werkende remlichten, xenon looks, oplichtende licenceplatehouders, underbodykits, verlichte antennes, noem maar op.
binnen 5 dagen in huis.

afb251.jpg

daar kan ik met m'n soldeer kunsten niet tegen op :lol:

maar het blijft duur. :wink:

die neon balk onder die auto vind ik minder (je moet eigenlijk alleen het weerkaatste licht zien en niet die neon balk zelf.

maar ik kruip morgen weer achter de soldeer :lol:

sphereman zei:
wel het is maar een kap hoor kappen ken je elke dag nieuw kopen en met mijn kap mag ik toch het ciruit niet op.

ik heb wel voor lichten maar ik filmde zelf en kon me op de terug weg eigenlijk niet meer vinden.

:oops:

heb je ook een foto van je kap in het licht. ben wel eens benieuwd hoe jij die leds er in hebt geplaatst. :D

idd mooi gemaakt.

als de mijne ooit afkomt zal ik die ook wel posten. :D

maar ik moet nu de lampjes weer uitzetten anders gaan de batterijen leeg :lol:

Back