Liebherr LTM1160

Status
Niet open voor verdere reacties.
in mijn topic had ik al ergens de ral kleuren voor de kraan. mogelijk niet 100% overeenkomend maar wel heel erg dichtbij al.

Echter is het dan wel de niewue kleurstelling *grijs + geel*

De kleuren die ik wil gebruiken komen erg dicht bij de originele kleuren, maar de bedoeling is om een eigen kleurstelling te maken.
Het is dus niet de bedoeling om het Liebherr geel te benaderen.
Inderdaad Stefan, de optie om bij de dealer verf te regelen had ik ook al over nagedacht, maar is met de RAL kleur die ik gekozen heb dus nu niet nodig.

Niet alleen de kraan maar ook een eventuele toekomstige volgwagen zal deze kleuren meekrijgen.

misschien een ideetje om eventjes te stoppen bij boekenstijn?
ik weet dat we bij convoi in stein de potjes op de rek hadden staan om de heftrucks enzo bij te maken
misschien dat ze wel iets willen sponsoren;)
groetjes wesley

hallo trilliwillie
vond deze topic onderaan,
hoe staat het ondertussen met de liebherr??!!!
mvg markioo

Hallo Markioo,

Alwin heeft het antwoord al gegeven, ik ben druk bezig met de bouw van een vrachtwagen. Hiervan heb ik geen verslag op het forum staan, als de bouw wat verder gevorderd is laat ik wat leuke foto's zien.

De Liebherr is wel op de achtergrond bezig, want ik moet hier een hoop voor tekenen.

In de zomer doe ik trouwens toch niet zo veel aan de modelbouw, ik zit dan liever op de motor, een andere hobby van mij.

Hoi Piet,

Dat klopt, een F12 bakwagen.
Het is een fantasiemodel, geen voorbeeld, maar word in de kleuren van het transportbedrijf van mijn vader gemaakt. Witte cabine met oranje letters en donkergrijze bak.

ik heb nu geen één rijdende auto, en dat is een beetje saai.
Vandaar ook eerst de vrachtwagen en dan de kraan, zodat ik ook op demo's kan gaan rijden.

Deze week de behuizingen voor de achterassen gefreesd, nadat de machine zeer lang bezet is geweest ( ik frees op mijn werk ), dus er zit weer beweging in de bouw.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back