Hey Bone,
Dat klopt. Erg mooi wat Sander allemaal kan maken. Was alleen ff zoeken naar de knipper frequentie van de strobes bij deze heli maar het is aardig gelukt moet ik zeggen.
Wat de stikkers betreft:
Ik 'leen' de logo's van de betreffende instantie. Vervolgens zet ik ze in een Word bestand en probeer ze de juiste afmetingen te geven. Oftewel uitprinten op een A4-tje en weer passen en meten en dan net zolang tot ik tevreden ben.
Vervolgens print ik ze uit op (in dit geval) doorzichtig stikker papier om decals te maken.
Daarna goed laten drogen en dan een paar dunne laagjes blanke lak erop om te sealen.
Als dat allemaal droog is netjes uitknippen, in een bakje lauw water met een druppeltje sop. Een tiental seconden laten liggen en dan komt de stikker los van het vel en kun je ze erop 'schuiven'. Op deze manier kun je alles maken wat je maar wilt tot het formaat van een A4...
De striping die erop zit is Oratrim van Oracover; zelfklevende Oracover wat je bij Hobby-in kunt kopen in stroken van zo'n 15 cm breed en dan per strekkende meter.
Nog een detail wat nog gespoten moet worden. Hoe ze in het echt genoemd worden weet ik niet maar ziet er wel leuk uit.
Kan die in ieder geval niet meer wegzakken in het weiland ;-)