Lighthouse of Alexandria -

Discussie in 'Diorama's' gestart door kisajera, 28 jan 2021.

  1. kisajera

    kisajera

    Lid geworden:
    26 jan 2021
    Berichten:
    11
    Locatie:
    Heerlen
    Hoi allemaal. Mijn naam is Kim en ik ben nieuw hier op het forum. Tijd geleden begonnen aan mijn eerste bouw: de lichtoren van Alexandrië van de maker Aedes ars. Door het ontbreken van een hobby ruimte een tijdje niks gedaan, want het iedere dag opruimen van de keukentafel vond ik erg vervelend. Toch merk ik dat ik erg graag door wil gaan. Ben er aan het denken een soort trolly/gereedschaps kastje op wielen aan te schaffen om alles makkelijk/sne te kunnen opbergen. Onderstaand een aantal foto’s van start tot huidig. Wil deze week verder gaan maar ben op zoek naar een effectievere manier van schuren. Deed nu de baksteentjes opschuren op het schuurpapier blokje maar dit werkt traag (en verkrampend voor de vingers haha).
    BCC9B142-F16B-4F02-A5AF-D2F8B9515FBB.jpeg AC9C2E63-CD62-4232-97F2-FB5C9A0C17F8.jpeg C23CAFDB-DBD2-4BEE-9C43-9C3A4162BCAF.jpeg 5FB4BF05-D40D-4179-A76A-328BA338A545.jpeg
     
    ozy, Prutsertje en Tamaniac vinden dit leuk.
  2. Prutsertje

    Prutsertje

    Lid geworden:
    2 apr 2019
    Berichten:
    1.190
    Locatie:
    Amstelveen
    Wat leuk dat je een bouwverslag maakt!. Volgstand aan :)
    Dat ziet er heel erg netjes uit zeg! Maak je verlichting in de toren?

    Schuren doe ik zelf meestal op een schuurblokje (korrel 80). Ik deed dit voorheen met een grote vijl op een bakje maar met schuurblokje gaat sneller.
    Verder diamant vijltjes (zoals ik al zie) en gewone vijltjes van de bouwmarkt.
     
    GijsbertTw en Herby63 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina