Lijnbesturing in 1970

Ik zie het verband met lijnbesturing niet.:rolleyes:
Er is wat speelgoed te zien, maar dat lijkt in niets op de modellen waarmee sommigen van ons in 1970 al aan wedstrijden meededen.:nooo:;)

ok ok, jij was toen al bezig met profi lijnbesturing natuurlijk :D, maar vond het toch wel lache! (ik was er toen nog niet eens...)

Vooral ook hoe die reclames waren. Echt een bagger plastic speeltje wat waarschijnlijk ook veel te duur was en al die kinderen maar breed lachen! super nep en dat is het mooie :).

ok ok, jij was toen al bezig met profi lijnbesturing natuurlijk :D
Sommigen wel, ja... Ik kwam net kijken, kon al wat loopings en achten, maar dat was het wel, hoor.... het hele programma zo ongeveer pas sinds 1972....;)

Vooral ook hoe die reclames waren. Echt een bagger plastic speeltje wat waarschijnlijk ook veel te duur was en al die kinderen maar breed lachen! super nep en dat is het mooie :).
Absoluut, dat was de sfeer vande 60ies an 70ies....:yes:

Sommigen wel, ja... Ik kwam net kijken, kon al wat loopings en achten, maar dat was het wel, hoor.... het hele programma zo ongeveer pas sinds 1972....;)

Absoluut, dat was de sfeer vande 60ies an 70ies....:yes:
Da's niet de sfeer van de 60'er en 70'er jaren, da's kenmerkend voor kinderspeelgoed. Nu nog worden dingen groots voorgedaan terwijl het regelrechte goedkope troep is.

Wel leuk om oude commercials te bekijken. Laatst ook weer gezellig zitten Tjolken. :rolling:

Back