Ik heb een Marty Mc Fly ervaring....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zo had ik het ook bedoeld. Ik hoop dat mijn handvat kan helpen de instapdrempel voor nieuwelingen naar lijnbesturing te verlagen. Zonder nieuwelingen sterft het immers uit.
Nee, bij LB zijn de enige flightcontrols het hoogteroer (en eventueel de meesturende flaps zoals bij F2B). Ik meen dat deze worden gespecificeerd als 'aerodynamic flight controls'.Hallo Bruno,
Dan zou ik dus het uitklapbare landingsgestel er uit moeten halen, omdat dat een NIET-flightcontrol is. Gas geven is een flightcontrol, dus daar is de 2,4 GHz beperking dan niet op van toepassing begrijp ik uit jouw informatie.
Ik begin nieuwsgierig te worden....
of je de boel al draaiende :turn-l: hebt....
Of heeft bij jullie het weernweer: ook een beetje tegengezeten?
Eerlijk gezegd helpt dit herfstweer om hiermee bezig te zijn, want van vliegen komt toch niks terecht. De huidige variant die classicracer gaat testen is denk ik voor het doel om er één ESC's op aan te sluiten zonder meer geschikt.Ik begin nieuwsgierig te worden....
of je de boel al draaiende :turn-l: hebt....
Of heeft bij jullie het weernweer: ook een beetje tegengezeten?
Bedoel je soms het voedingssnoertje van de zender? Dat heb ik bij prototype 2 inmiddels aangepast en in plaats van de draad direct aan de print te solderen heb ik daar nu 2 pinheaders voor op de print gezet. Aanvankelijk dacht ik dat een handvat niet zo trilt als een model en het wel goed was, maar kwam er na 3 dagen toch achter dat de soldeerverbinding al slap werd. Een flinke klodder smeltlijm wil in jouw geval de draad wel voldoende fixeren om de verbinding niet weer slap te laten worden.Alle contactjes even overlopen en snel vastgesteld dat de -pool van de voeding van het ontvangerprintplaatje was losgekomen.
Nu is de volgende stap een definitief handvat te fabriceren waar ik de zender in kan schuiven en waar de druktaster en de throttle control op een ergonomisch logische positie zijn ingebouwd.
Ik heb een micro Orange ontvanger gebruikt, maar de rest is zoals jij beschrijft.Deltang maakt naast super kleine DSM2 ontvangers ook een kleine short range 2.4 GHz zender .
Tx2 transmitter
3.2 - 10 volt aansluiten plus zoveel potmeters plus weerstand als je kanalen wilt en je hebt buitenshuis 30 meter range. Genoeg voor C/L.
Dit lijkt me het simpelst en betrouwbaarst.
Rick