Beste,
Laat ik gelijk maar met de deur in huisvallen, ik ben op zoek naar een lijnenplan en eventueel verdere tekeningen van een schip als de MSC oscar, Emma Maersk of vergelijkbaar.
Doordat wij varen zitten onze kinderen door de weeks op een schippersinternaat.
Ze hebben daar een prachtige waterbak voor de kinderen om met schepen in te spelen.
Voor onze oudste heb ik ons eigen schip nagemaakt in een speelbare vorm.
Voor onze tweede heb ik een coasterje, schaal 1:100 gebouwd, af tekening.
Na de zomer gaat dochterlief, naar internaat, en zij verwacht ook een schip, dit keer kreeg ik wel 2 voorwaarden mee; een containerschip en ze moet roze zijn!, leuke uitdaging.
Mijn oog is gevallen op de MSC Oscar maar dan in "ONE style" ca schaal 1:400
Is er iemand die me kan helpen aan een lijnen plan, en eventueel verdere tekeningen van een dergelijk soort schip.
Groet, Leendert Hoogendoorn
Laat ik gelijk maar met de deur in huisvallen, ik ben op zoek naar een lijnenplan en eventueel verdere tekeningen van een schip als de MSC oscar, Emma Maersk of vergelijkbaar.
Doordat wij varen zitten onze kinderen door de weeks op een schippersinternaat.
Ze hebben daar een prachtige waterbak voor de kinderen om met schepen in te spelen.
Voor onze oudste heb ik ons eigen schip nagemaakt in een speelbare vorm.
Voor onze tweede heb ik een coasterje, schaal 1:100 gebouwd, af tekening.
Na de zomer gaat dochterlief, naar internaat, en zij verwacht ook een schip, dit keer kreeg ik wel 2 voorwaarden mee; een containerschip en ze moet roze zijn!, leuke uitdaging.
Mijn oog is gevallen op de MSC Oscar maar dan in "ONE style" ca schaal 1:400
Is er iemand die me kan helpen aan een lijnen plan, en eventueel verdere tekeningen van een dergelijk soort schip.
Groet, Leendert Hoogendoorn