Lijst locaties?

• Topicstarter Topicstarter thebunz
  • Startdatum Startdatum
Als je vanuit Sassenheim naar Noordwijk rijdt, en je neemt de eerste afslag richting Noordwijk, dan krijg je een rotonde, daar ga je rechtdoor, je krijgt een flitspaal met wat slinger bochtjes, en in de flauwe bocht heb je pakeer plaatsen, daar is de manege met aan je rechterhand een heel groot duingebied, daar is het

als nu iedereen dit doet

zoals savage 21 BB
Als je vanuit Sassenheim naar Noordwijk rijdt, en je neemt de eerste afslag richting Noordwijk, dan krijg je een rotonde, daar ga je rechtdoor, je krijgt een flitspaal met wat slinger bochtjes, en in de flauwe bocht heb je pakeer plaatsen, daar is de manege met aan je rechterhand een heel groot duingebied, daar is het

voor de onroad rijders in west brabant is er natuurlijk het circuit in ruchpen, maarrr... er is voor de mensen die het niet erg vinden om over een parkeerplaats te raggen ook een hele mooie aan de snelweg Antwerpen richting Bergen op Zoom op het douane terrein. Als je vanuit richting antwerpen komt de afslag ossendrecht en nog wat haven nummers nemen, de afslag splitst meteen, en dan moet je de haven nummers even aanhouden, wel aan de rechterkant van de snelweg blijven, op een gegeven moment gaan de havennumers de snelweg over, daar moet je niet heen, gewoon recht door en dan is het op een gegeven moment aan de rechterkant. Het is een douane terrein, maar de douane doet daar geen dienst meer, door de week willen er wel eens vrachtwagens parkeren, maar op zaterdag en zondag is het helemaal leeg.
voor diegene die bekend zijn in de omgeving : vanuit ossendrecht de lange weg naar zandvliet volgen, vlak voor je de bocht omgaat waar vroeger de autosloop zat, kun je naar rechts (staat weegbrug aangegeven) deze weg volgen tot je bij het terrein bent.

het terrein is groot genoeg om met schaal 1 op 5 lekker te kunnen knallen :D

Savage 21 BB zei:

Ik ken het gebied, maar krijg je daar niet een ongelovelijke hoeveelheid ellende met al die dagjesmensen die de hond daar uitlaten? Oftewel, heb je daar wel eens in het weekend gereden? Wij lopen er wel eens te wandelen en als er straks 10 nitrootjes aan het raggen zijn is het vast snel over daar. Maar ja, het is een mooi gebied, en ik ga er vast binnenkort toch maar eens rijden!

Maar je moet ook een stukje de duinen in, en op een gegeven moment komje een kuil tegen, waar niet al teveel mensen lopen, dus heb je er geen last van, alleen pottenkijkers :lol:

Weten jullie waar je in Rotterdam toevallig off-road kan rijden (brandstof)?
Ik weet alleen een electrobaan in de buurt.

Kevin,

Een mogelijke goede locatie is in Bergschenhoek bij de skiheuvel in de beurt. Daar is men bezig met zandafgravingen voor volgens mij een nieuwbouwwijk. Vandaag toevallig nog daar wezen mountainbiken en leek mij een goede locatie om te off-roaden. Daarnaast een andere TOP locatie, ietsjes verder weg voor jou maar zeker de moeite, tussen Spijkenisse en Brielle. Zoek op het forum op "Heenvliet Zwartewaal" en een topic met daarin de locatie, omschrijving, route en foto's.

ik denk niet dat het daar duiderlijker op word als iedereen zo doet als savage 21 BB.
ten eerste moet je alles lezen over heel nederland waar het beste in jou buurt gereden kan worden.
ten 2 de ik mis eigenlijk wel een foto.
en ten 3de on- en offroad door elkaar is niet echt makkelijk.

beter als iemand zo gek is om even een site te maken waar iedereen zijn stekky kan posten op een of andere manier met foto en on- en offroad gescheiden van elkaar. en op provincie ofzo dan zou het allemaal een stuk beter zijn. :wink:

IS ER IEMAND ZO GEk HAHAHHA

groeten dick

haha ja maar denk dat er meer locaties zijn dan winkels. en het enige is dat als je een goed script maakt dat de site helemaal vanzich zelf werkt.

Ok bedankt Theo zal is een keer daar gaan kijken of het wat is bedankt

onroad":garage digros noordwijk:)
onroad: industrie terein aan zee bij de huisartsen enzo wanteveld zo heet dat,
offroad onroad:katwijk bij de redingsbrigade op de parkeerplaats, en daarnaast is een eenorm skatepark kun je lekkr offroade:)

EDIT: ik had trouwens nog met me pa ergens dicht tegen badovendorp een RC baan ontdekt! de onroad baan was er al, maar nu waren ze bezig met het maken van de offroad baan!! werd egt gaaf!! was ongeveer 3 maanden geleden dat ik dat zag !!

gr jente

En niet te vergeten dat hier op een topic van 6 jaar oud gereageerd wordt.....

Politie moet niet zeuren , als je ergens gaat rijden waar het geen schade aan de natuur toebrengt, en geen schade aan de leefomgeving van de mensen, dan mag je gewoon rijden... Stel dat je met een "herriemakende" - auto door de beurt gaat rijden , tja dan kunnen mensen gaan klagen , daarom gewoon beetje uit de buurt (industrieterrein bijv...) of in de bossen als je een offroad hebt :).. Anders naar het circuit ermee ! :lol:

maar w8 ff zijn er rijders in noordwijk >:) ?

Back