Limburgse Vleugels helimeeting

Mooi dat jullie een helidag organiseren, normaal kom ik ook,

Jurrien.

Mijn ervaringen met meetings is dat er veel minder mensen zich van te voren inschrijven als dat er daadwerkelijk komen;)

Hallo,
op 10-mei is de eerste wedstijd 3D en F3C in Odoorn en dat is wel de andere kant op anders zou ik ook komen.
gr Cees

tot nu toe hebben deze personen zich ingeschreven:

Robert
Hubert
Blue Bird X3
Mario
Bert
Jo
Stijn
Benny
Guy
Bart
Bert

Laatst bewerkt:
We gaan proberen zoveel mogelijk meeting mee te doen die we maar kunnen. Dus zullen we ook proberen naar jullie meeting te komen.

Volgende keer als er wat heli gasten op de club zijn zal ik ook eens vragen of het geen leuk idee is om een dagje te gaan vliegen in Genk.

Ik laat het nog weten maar de kans is zeer groot dat ik kom ;)

Hey hey,

samen met mij komen nog een drietal schaalhelipiloten mee!
Helaas weten deze mensen niet hoe ze zich via internet moeten inschrijven.

Hou er rekening mee dat er met de dag meer computeranalfabeten (en ik bedoel dit niet denegrerend) bijkomen.
Ik heb trouwens ook wat moeten zoeken om mij via jullie site ingeschreven te krijgen.

Hoe fantastisch internet ook moge wezen, hou er rekening mee dat er heel veel mensen totaal geen kaas gegeten hebben van het gebruik ervan.
Ik ben lid van een club die 150 leden telt. Als er daar 10 bijvoorbeeld mijn bouwverslag lezen zal het veel zijn. En 't is niet dat het hen niet intreresseert (integendeel), maar de rest weet gewoon niet hoe ze het moeten doen. Ik ben ook lid van IPMS-Gent. En daar is dat net hetzelde. Zowat iedereen heeft een PC met internet, maar slechts een minderheid weet hoe ermee om te gaan. Een e-mail versturen en naar een site surfen lukt de meeste wel, maar op die site aktief iets gaan doen...
Hou er dus rekening mee dat slechts een minderheid van alle modelbouwers via forums en internet communiceren!

Wat ik wil zeggen is, dat er veel meer piloten zullen komen naar onze meetings maar slechts weinigen zich inschrijven omdat ze niet weten hoe het moet.
Voor de heliscramble in Pottes hebben momenteel ongeveer 25 piloten (waarvan ik weet heb) toegezegd om te komen. Een 5-tal hebben mij hiertoe rechtstreeks via internet gecontacteerd! De rest melde het via via...
Niet paniekeren dus...

Heligroeten,

Nick

Volunteer schreef :

Accommodatie: Er zal camping voorzien zijn (geen water of stroom). Gelieve bij de inschrijving mee te delen als men van de camping wil gebruik maken. ’s Avonds zijn de kantine en restaurant van de club open.
’s Morgens wordt er koffie en cake voorzien. >>>> Hiermee bedoelen we zaterdag morgen....

Gedurende de ganse dag kan je voor drank en eten in de kantine en het
restaurant van de club terecht. Een broodje beleg /cannibal met
groenten (½ stokbrood) kost ongeveer 3€.

De camping is bedoeld vanaf vrijdag tot zaterdagavond ( eventueel tot zondag ) >>> Zondag wordt er weer normaal gevlogen door de clubleden :smile:

Dit om eventuele misverstanden uit te sluiten :smile:

Laatst bewerkt:
Ok, dan roep ik alle mensen op, die op dit forum zitten om zoveel mogelijk mondelinge reclame te maken.

Alvast bedankt voor alle tips en hulp die ik tot nu toe gekregen heb.:)

En dan zullen we er zeker een plezante dag van maken.

Bert,

met hoe weinig of hoeveel we ook zullen zijn, het wordt keiplezant...

en reklame maken doen we vaneigenst.

Heligroeten,

Nick

Ik kijk er geweldig naar uit ! Kom zeker, en breng nog wat volk mee, een man of 4-5. Vliegen zie ik niet zitten, ik denk dat daar niet veel volk op zit te wachten...

Ik weet dat niet iedereen zich kan inschrijven maar toch vraag ik aan iedereen om dit zoveel mogelijk te doen.

Dat we toch zeker weten hoeveel personen er komen en met hoeveel heli's er zijn.

Dit is niet alleen handig om een aantal zaken te bestellen maar dat bespaart ons ook veel tijd op de dag zelf om iedereen zijn gegevens te verwerken. Wat nodig is voor de veiligheid.

MVG

Bert

Hey Bert,

ik heb je een PB gestuurd met wat gegevens die je zullen leiden naar de persoon die je zoekt.

Heligroeten,

Nick

Back