Links in sticky's en andere plaatsen werken niet

Discussie in 'Helpdesk' gestart door Cheeta, 5 jun 2015.

  1. Burp

    Burp Administrator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 jan 2005
    Berichten:
    14.076
    Locatie:
    Zaandam
    Helaas heb ik nog geen update over de foto's. Ik heb Robert gevraagd een add on te installeren waarmee ik linkjes in batch aan kan passen. Ik hoop dat het snel gebeurd, des te eerder kan ik er aan werken. Het herstel hangt een beetje af of er een vast format gebruikt is wat omgezet kan worden. bv terug zetten van youtube filmpjes is makkelijk. Op het oude forum was dat Dat is te vervangen met een zoek en vervang door [MEDIA=youtube]123445566[/MEDIA].

    Ook andere BBcodes zijn simple aan te passen (in het voorbeeld hierboven heb ik bv "plain" gebruikt ipv het oude forum "noparse"

    Robert is zich bewust van de foto's in de verslagen maar daar moet hij echt iets over roepen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  2. Burp

    Burp Administrator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 jan 2005
    Berichten:
    14.076
    Locatie:
    Zaandam
    Vimeo filmpjes zijn inmiddels aangepast. Youtube ben ik mee bezig.
     
  3. Burp

    Burp Administrator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 jan 2005
    Berichten:
    14.076
    Locatie:
    Zaandam
    Op dit moment bezig om foto's terug te zetten. Ik heb ook uitgezocht hoe linkjes weer terug te zetten. Dit zit nog niet zo heel simpel in elkaar maar gaat me wel lukken. Komt er dus allemaal aan.

    Enige probleem met de linkjes is als er een link gemaakt is naar een specifieke post. Het format van xenforo is anders zodat ik deze niet goed terug kan zetten. Wel een link naar het juiste topic maar de post is daarbij, tot nu toe, niet mogelijk.
     

Deel Deze Pagina