lintzaag

Beste modelbouwers,

Op jullie forum las ik de verontrusting betreffende de lintzaagje van Kinzo.
Ik wil jullie laten weten dat ik in het bezit ben van een party van 500 lintzaagjes.

Mochten jullie interesse hebben?

De prijs is beter dan de huidige prijs, 4,99 afname per 5 st.

Met vriendelijke groet,

Paul Kuiper
Paul
Heb jij de linten voor de Kinzo nog te koop?
Dirk

lintzaagjes

Hallo Paul,

heb je voor mij ook nog lintzaagjes te koop?

Net voor Kerst brak ik mijn laatste.

Gerben Wassenaar

Nu ik mijn Kinzo machine lopend heb, brak de aandrijfsnaar ! . Heeft iemand een idee waar je een vervangende snaar zou kunnen kopen ?

Bij nader inzien is het niet de aandrijfsnaar die gebroken is, maar de kunststof " voering" van het boven wiel.

Zou een proxxon onderdeel passen ?

Lintzaagjes!!!!!!!

Beste modelbouwers,

Ik wil jullie laten weten dat ik in het bezit ben van een party van 500 lintzaagjes.

Met vriendelijke groet,

Paul Kuiper
Ik ben er dringend na op zoek

dus graag even een mailtje des noods wil ik er wel 10 st
mijn email adres is : p.vandecraats@telfort.nl

Of versturen via privé bericht.

Om te voorkomen dat de spamrobots je e-mail adres vinden, kun je beter je e-mail adres helemaal verwijderen, van spatie tot en met spatie, dus niet wijzigen, en vervolgens een creatief verminkte versie plaatsen: blabla apestaart ziggo nl, of zoiets. Niet bewerken, want anders blijft het onderwater toch leesbaar.
Berichten/titels kun je gedurende twee dagen na plaatsing wijzigen, daarna zijn ze bevroren.

Conversaties/[privéberichten versus profielposts
PB = privé bericht, op dit forum heet het conversatie. Je start een conversatie met een gebruiker door te klikken op foto'tje of naam van de betreffende gebruiker, er opent een klein venstertje en daarin klik je op start een conversatie.
Je kunt ook via profielposts communiceren, door op iemands gebruikerspagina te berichten te plaatsen, maar die berichten zijn openbaar op jouw @Froggiefreggel profielpagina, iedereen kan ze lezen, en meedoen.

Notificaties/meldingen
Voor privébericht/conversaties/discussies kent het forum een paar handige opties zodat je o.a. antwoorden in discussie niet meer over het hoofd ziet. Je kunt een e-mail notificatie en/of een scherm-melding krijgen bij ontvangst van een reactie/privébericht/conversatie/post. Dit kan ook bij aantal andere forum-gebeurtenissen, zoals reacties in een discussie waarop je geabonneerd bent. Erg handig, je ziet niets meer over het hoofd :)

E.e.a. is in te stellen door rechtsboven op je gebruikersnaam te klikken, daar zijn de diverse instellingen, ietwat onhandig, verdeeld over

Ebay.de heeft nog duizende linten , die raken niet op .;)
Dus kan je de zaag rustig houden Theo .

Mvg Johan
Nou mij werdt verteld dat ik bij
vervanging Kinzo zaaglint

De micro lintzaag van Proxxon MBS 230/E gebruikt zaaglint van 1065x5,0x0,4 dit past ook op Kinzo als het bovenste aandrijfwiel in de onderste stand staat.
Bestelnr. 28174 24 tanden en nr. 28176 14 tanden
Ik kan ze niet vinden

Lintzaagjes!!!!!!!

Beste modelbouwers,

Met vriendelijke groet,

Paul Kuiper
graag 10 stuks

Vanmiddag maar even zelf bij Baptist langs geweest voor een Proxxon lintzaag.
Uiteraard met diverse extra lintzaagbladen.
Ik heb mij verder redelijk kunnen inhouden, alleen nog een kleine Japanse zaag aangeschaft.

Lintzaagjes!!!!!!!

Beste modelbouwers,

Met vriendelijke groet,

Paul Kuiper
Dag Paul,
Heb je voor mijn kinzo
Lintzaagjes!!!!!!!

Beste modelbouwers,

Met vriendelijke groet,

Paul Kuiper
Dag paul,
Voor mijn kinzo 8E198 heb ik 240 x 200 mm zaag nodig.
Heb je nog wat van deze te koop?

Mvg
Morad

Back