lipo accu 1:10 tourwagen (stock)

Als het budged het zou toelaten,
welk merk lipo zou je nemen komend zomerseizoen ?
En waarom ?
Ben benieuwd hoe mensen nu over verschillende (top) merken denken!

Zippy of turnigy

Ik heb ze kunnen vergelijken met graupners van 100c. De turnigys waren zogezegd maar 30c maar met het rijden voelde je totaal geen verschil. Nadat ik mijn esc/motorcombo geugrade had en meer dan 120ampere ging trekken smolten zelfs mijn traxxas connectors. Toen allemaal 4mm goudpluggen eraan en voila na twee keer een middag rijden stonden de graupners 5400mah 100c bol en konden de milieustraat in. We zijn nu een jaar verder en de turnigys are still going strong.

Op de graupners stond dat ze zelfs 200c waren maar ik begreep van de verkoper dat de ingebouwde goudpluggen niet meer dan 100c konden hebben.

Zover ik kan zien 1-0 voor de chinese rommel haha

Laatst bewerkt door een moderator:
Ligt er maar net aan in welke klasse je rijdt natuurlijk ......

Bij geregelementeerde motoren/regelaars kan een paar tiende volt hogere spanning onder last een hoop verschil maken ;)

Dat is naar jouw mening ;) Voor de echte wedstrijdrijder kan die paar tiende volt het verschil tussen plaats 1 en b.v. 5 of misschien wel 10 zijn .....

Ik persoonlijk ga ook gewoon voor de HK lipo's hoor :mrgreen:

Maar hij gaat in de stockklasse rijden, zou het geld verschil dan stoppen in andere dingen die handig zijn (demper setje, stabilisator setje oid)

goede accu's zijn juist in de stock klasse erg praktisch, als de band, regelaar, motorl en FDR zijn vastgelegd dan lijkt het mij dat je een accu met veel vermogen wilt en die dit lang blijft afgeven. Zeker op een buitenbaan met lekkere rechte stukken.

Als het budged het zou toelaten,

M.A.W. Je bent bereid om er geld aan uit te geven.
Krijg als ik kijk naar de vele verschillende keuzes van mensen
de indruk dat er niet zoiets is als.... het beste merk of.... de beste accu!
of vergis ik me dan?

Voor alles wat toegestaan is kan je kijken op de:

EFRA Accu lijsten

De EFRA past deze lijsten regelmatig aan om er meer accu's op te zetten die toegestaan zijn. Ik dacht dat deze de recentste waren.

Mvg,

Theo

Back