hallo. ik ben vanplan om zelf een lipo paket te bouwen. dat doe ik nu al door zippy lipos uit elkaar te halen en zelf paketten te maken voor me e-max. ik rij nu 2x 4s 14,8V 2200mah paralel , ( dus 4400mah 14,8v ) maar in de toekomst wil ik 2 x 3s rijden. en dus zelf de lipo pakketten zamen stellen.deze accus zijn voor me e-max gewoon te weing . ik weet dat het goed uit kijken is met solderen en ben me bewust van de gevaren.maar wil het toch proberen. ik heb al op ebay gekeken en kan zo 1,2,3 geen lipo 1s plakken vinden van tussen de 5000mha en 5800mah. zou graag een paket zamen willen stellen van 2s2p zodat je een lipo bouwt van 7,4V en 10000mah 
ik rij nu met aan beide kanten van me auto met lipo's van 14,8 v en 2200mah. als ik dus 5000mah paketten rij zijn die dus iets langen aan beide kanten. en kwa gewicht iets zwaarder. kan iemand me een link sturen van een bedrijf die lipo plakken verkoopt voor een gunstige prijs?
alvast bedankt !!

ik rij nu met aan beide kanten van me auto met lipo's van 14,8 v en 2200mah. als ik dus 5000mah paketten rij zijn die dus iets langen aan beide kanten. en kwa gewicht iets zwaarder. kan iemand me een link sturen van een bedrijf die lipo plakken verkoopt voor een gunstige prijs?
alvast bedankt !!