heimhelicopters
verslagschrijvers
Voor zover ik de isl 330 heb gebruikt ben ik wel zeer tevreden. Het is echter wel verstandig de handleiding in zijn geheel eens goed door te lezen. Het probleem wat bovenaan in dit topic geschetst wordt is zeker omdat er een balancer word gebruikt. De balancer slokt de spanning op terwijl de lader op dat moment niet kan meten wat de accuspanning daadwerkelijk is. Er staat wel een verhaaltje op de website van schulze daarover.
Ik heb zelf wel de rs232 interface in de lader gebouwd wat wel een enorme opwaardering is want als je een laadgrafiekje op de computer ziet kun je in 1 oogopslag zien of er wat vreemds is gebeurt tijdens het laden/ontladen. Zo heb ik bij een ontvanger NC pakket al van te voren een rotte cel kunnen ontdekken.
Groet
Steve-n-
Ik heb zelf wel de rs232 interface in de lader gebouwd wat wel een enorme opwaardering is want als je een laadgrafiekje op de computer ziet kun je in 1 oogopslag zien of er wat vreemds is gebeurt tijdens het laden/ontladen. Zo heb ik bij een ontvanger NC pakket al van te voren een rotte cel kunnen ontdekken.
Groet
Steve-n-