lipo laden

@Anko,

Ron is erg druk met van alles en nog wat en is zeker geen computer technicus,en ik denk niet dat ie veel verstand er van heeft om foto's op het forum te zetten,vandaar dat het mss iets langer duurt voordat er foto's van de balance stekkertjes op het forum komen te staan

juist , het is voor mij een hobby en komt na mijn gezin, werk , begeleiding sportvereniging en mijn vele vrijwilligerswerk , maar besef mij wel dat je hier gewoon serieus tijd in moet steken om het onder de knie te krijgen .
excuses voor mijn onwetendheid , niet lullig bedoeld hoor , ik steek genoeg op van de vele info die verstrekt word .
ik heb de topic voor het uploaden van de foto wel gevonden , en ik heb eerder al een foto naar de leverancier hangar gestuurd , maar dan zie je 2 accu's van dymond met EH stekkers , met aan 1 stekker ; links 1 zwarte en rechts 4 rode draden en aan de andere ; links 1 rode en rechts 4 zwarte draden met bijbehorende polariteit (rood=+ zwart= -)
maar dat voegt dus niets toe .
ron

ik zal vanavond alle balancer bordjes van mn lader eens naast elkaar leggen, en een foto plaatsen.

Er zitten er 2 tussen die verschrikkelijk op elkaar lijken
en sommige accu leveranciers leveren de accu's ook met verschillende aansluitingen

Back