LiPo Lader

• Topicstarter Topicstarter DennisM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt door een moderator:
probeer de dingen te bestellen met DE warehous erachter, dan komt het uit duitsland en heb je geen douane, maar wel een iets hogere prijs.

Ja, die zijn er juist niet, zowel niet voor de lader of voeding.
Dan komt het net zo duur uit. Het kost 58 euro... stel er komt nog 19% en 12,50 euro is ongeveer 80 euro.

En dan alsnog, koop ik het hier op marktplaats of waar dan ook, dan komt het met douane ophetzelfde neer... en misschien krijg je geeneens douane, heb er op gezet dat er 20 dollar inzit en dat het een gift is.

Koop ik het hier in NL, kost het €80
Koop ik het bij HK, kost het €58 zonder douane, en met douane ook ongeveer €80

Maar die order wijzigen naar de artikelen die ik net aangaf, met die turnigy lader en turnigy voeding, is dat niet beter dan ook voor 3S?
Wil er namelijk alleen 2S nu mee opladen. Heb een mini revo :)

Dat dat het lang onderwerg is, vind ik niet erg, maar vind het erg dat het nog niet verzonden is!

waar kom je vandaan?

maakt niet uit wat jij op de doos zet of laat zetten, ze gaan er toch inkijken en als ze het niet vertrouwen gaan de waarde opzoeken.

VOORBEELD doos van 70x70x50cm van 5 kilo en dan waarde 30 dollar komt niet geloofwaardig over he.

enz

Pakketje inmiddels verzonden. Is al ruim 4 weken onderweg:

Date Time Status Processed by Notes
Sat 13.08.2011 14:05 Mailed Swiss Post SINGAPORE
Sat 13.08.2011 14:05 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Sat 13.08.2011 17:32 Departed transit country Swiss Post SINGAPORE
Sat 13.08.2011 17:32 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Fri 19.08.2011 08:44 Mailed 8059 Zürich 59 Ausland
Mon 22.08.2011 11:20 Arrival at border point of origin country CH-8010 Zürich 1
Mon 22.08.2011 11:22 Departure from border point of origin country CH-8010 Zürich 1
Thu 25.08.2011 08:20 Arrival at border point of destination country NLAMSA

Er staat dus dat die vandaag om 8.20 bij de border point is. Maar wat ik dus heb gemerkt is dat als die bij de border was bij alle andere duurde dat paar minuten en hij was weer weg.

Kan dit te maken hebben dat de douane hem nu gaat controleren?

Cross Post.
[143507] hobbyking-zendingen

Slotje aangevraagd ;)

je moet gewoon geduld hebben kan tot 8 weken duren vanuit buitenland
Iets snel nodig koop het dan binnen NL (als ze het in voorraad hebben).

[mod]Andere had ik reeds op slot gegooid. Vragen over verzendingen en andere helpdeskachtige vragen kun je bij de betreffende leverancies droppen. Het mbf is geen platform voor dit soort vragen.[/mod]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back