Dual rate nooit gebruiken bij multicopters.
Met dual rate haal je de eindpunten niet meer waardoor er rare dingen kunnen gebeuren.
Mijn dual rate niet gebruiken? Mijn dual rate staat dus op 100%, als ik mijn zender moet geloven
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dual rate nooit gebruiken bij multicopters.
Met dual rate haal je de eindpunten niet meer waardoor er rare dingen kunnen gebeuren.
dat is spectrum taal voor 100% uitslag. in andere zenders is dit hetzelfde als geen dual rate.
veel vliegtuigvliegers zetten die waarde onder een tweede vliegmodus, waardoor ze met 1 knop alle uitslagen kleiner/groter kunnen zetten. Bijvoorbeeld een vliegmodus voor landen/opstijgen, met wat minder uitslag, en een tweede voor lekker agressief rondvliegen.
Alleen bij heli's of multi's gaat dat mis, omdat daar nog zo'n computer achter zit.
Vaak (altijd) kun je op het vliegend apparaat ook nog erg veel instellen.
bij deze dingen is de zender maar de helft van alle instellingen..
als je multi toch rustiger moet, zul je dit waarschijnlijk in het ding zelf moeten aanpassen.
maar let wel, te ongevoelig is net zo gevaarlijk als te gevoelig...
met een beetje wind heb je soms alle uitslagen nodig om ertegenin te komen
Futaba negatief.Duidelijke taal. Dus in principe is het beste om bijna alles default te laten staan. Ik ben een beetje bezig geweest met de expo, maar op een of andere manier merk ik weinig verschil. Moet ik trouwens de negatieve expo op of de positieve?
hallo,
lipo alarm / buzzer op de balance kabel van de vliegaccu
plaatsen.t nadeel is wel eens dat je bij vol gas de lipo alarm /
buzzer al gaat piepen.
wat t snelle reageren betreft: dualrate .
mvg,danny