Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Precies, en DAT is dan ook de reden dat ik hier vroeg of er een alternatief was.
Ik zat er niet op te wachten dat iemand me omstandig ging uitleggen hoe ik al wist dat het zou moeten als dat gekund had.
Maar die kabeltjes met krokodillenklemmetjes is misschien wel wat, ook al zal ik die dan ook zelf moeten solderen (want ik heb ze nog nooit in de handel gezien), maar dat is wel makkelijker solderen dan die lipo.
Dat heb je niet erg goed gezocht Bart.
Kijk bijvoorbeeld eens HIER.
Volop te koop en niet duur. Tevens voor nog heel veel andere dingen bruikbaar. Ik heb een paar bosjes van die kabeltjes liggen en gebruik ze heel vaak als er even snel iets met elkaar verbonden moet worden. ik heb er ooit zelfs een keer pech onderweg mee opgelost. De thermostaat die de koelfan van de radiator moest inschakelen was kapot. Met zo'n kabeltje erover de fan constant ingeschakeld en ik kon naar huis en naar de garage voor een nieuwe thermostaat.
Edwin, in die bak moet je NOOIT een geladen accu wegdoen. Dat kan heel vervelende gevolgen hebben. In een winkelcentrum hier bij ons is die bak een een paar jaar geleden in de fik gevlogen. Gelukkig kon hij op tijd naar buiten worden gesleept want als de sprinklerinstallatie was ingeschakeld zou dat erg vervelend zijn geweest.
Die smerige rook was ook niet erg fijn voor de mensen die daar rond liepen.