Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ging het opladen en vliegen .Het is niet modelijk op basis van de gegevens die je geeft een oorzaak aan te geven. Daarom een paar vragen.
Heb je de accu vóór de eerste maal vliegen geladen en hoe heb je dat gedaan?
Is de snelheidsregelaar geschikt, en ingesteld voor gebruik met een Li-Po?
Hoe heb je de Li-Po vóór de tweede vlucht geladen en hoe heb je dat gedaan?
Anderhalve uur bedoelde ik.Het laden duurt 1:30 minuut? Anderhalve minuut? Dat zou veel te kort zijn. Als je 1.30 uur bedoeld is dat wat lang. Een Li-Po laden met 1C duurt meestal zo'n 5 kwartier.
Nee dat kan ik niet.Het kan misschien ook zijn dat bijv. de snelheidsregelaar van de heli niet goed is. Dus misschien raakt de electronica bijv. oververhit als je een aantal seconden in de lucht bent.
Kan je de lipo in een andere heli testen?
Ik heb het met een lipo lader voor een 7.4v 150mah lipo gebruikt.- Te leeg gevlogen?
- Zonder balancer opgeladen?
- Te groot onderling verschil tussen de cellen?
Wat voor lader heb je gebruikt om hem op te laden?
Normaal gesproken als je een lipo normaal gebruikt kan dit echt niet zo snel gebeuren..
Dus vertel nu eens met een beetje detail hoe je de lipo's gebruikt, hoelang heb je er mee gevlogen (tijd per vlucht, wanneer zeg"nu is ie leeg"), zijn de lipo's erg vaak opgeladen of niet (100 x of meer iets van 1000 keer?), gebruik van balancers, Welke laders heb je gebruikt
Lijkt veel, en ik ben vast een z##kerd, maar misschien kan iemand vertellen waarom je lipo dit gedaan heeft, en meer kapotte lipo's in de toekomst voorkomen..
Omdat je 2 motoren hebt.Allebei de Li-Po savers????
Waarom is één niet genoeg?
Het ligt aan de lader de lader is kapot.Als je niet kan vliegen met liposaver, en zonder wel...
Denk je dan niet dat de lipo savers hun werk deden?
Oftewel netjes op tijd aangeven dat het speeluurtje voorbij is..
En als je het al weet, waarom dan hier vragen?
Je ontlaad je accu's gewoon te ver, daarom gaan ze kapot.
Dat ligt hoofdzakelijk aan de gebruiker, dus niet aan de lader...