Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik vond de LiPo in mijn DX6i erg fijn echter nadeel is dat de enige LiPo's die er inpassen allemaal rond de 800 a 850mAh zitten en die is wel erg snel leeg.
Je zou je behuizing kunnen modificeren als je een zeikant van je battery compartiment zou verwijderen past er al een langere LiPo in.
Dit heb ik zelf ook ooit overwogen maar wilde hem ook weer naar orgineel kunnen terug brengen.
Mijn DX6i heb ik ondertussen verkocht ivm het aantal beschikbare kanalen.
Maar ik vond het een fijne zender
Volgens mij kun je een 2S lipo gewoon direct aansluiten....
Did the lipo-mod to my DX6i - the easiest mod ever!!!
Als je naar de capaciteit kijkt, vind ik mijn 2000mAh Eneloopjes toch wel handiger.
Beetje offtopic... Kan een LiFe zonder gevaar direct aangesloten gebruikt worden? Hiermee bedoel ik zonder dat de elektronische componenten overbelast zijn/stuk gaan.
De 4 AA batterijen zijn alleen maar goed voor mijn parkzone vliegtuigje ik zou liever met iets groters vliegen met deze zender(zonder risico op corrosie op contactpuntenof iets gelijkaardig).
kan mijn dx7s ook gevoed worden met een lipo?
Waarom zou je n lipo willen persen in n dx6i?? 4x penlite gaat eeuwig mee!!
In mn T8FGs moest ik wel aan lipo's beginnen vanwege de waardeloze stock accu die nog geen 2 vliegmiddagen haalde.
een DX6 moet op 4 penlites rustig een half jaar meegaan. ( uit ervaring )
De mijne wordt alleen gebruikt voor BNF kistjes, en doet het al 2 jaar prima op een LM 7805 en een lipo.
Ik zou ook niet weten waarom niet, 5v is 5v en die zender kan echt niet 'proeven' of dat nu uit NiCd, NiMH, Eneloop, Lipo, of je oma's aars komt.