lipo

• Topicstarter Topicstarter ivo brosens
  • Startdatum Startdatum
ik bedoel natuurlijk al het nodige (al zoals in: daar heb je de trein al) en niet ál het nodige :-). ik heb de wijsheid wat lipo's aankopen betreft niet in pacht ;-)

mocht je nóg een goedkoop adres zoeken: www.hobbycity.com heeft ook diverse typen die niet al te veel kosten. ik heb er wat loong max lipos van rondvliegen (doen het al 5 weken OK) en ik heb er wat hextronics lipo's in bestelling. ik gok op lage prijzen en een goede kwaliteit. maar kan het natuurlijk mis hebben bij mijn consequente gebruik van 'niet merk' lipo's. 'k vond de merken te duur en weet over een half jaartje vast wel of goedkoop 'goed'koop is.

Laatst bewerkt:
ik heb het draatje gevonden
denk dat ik ook van die mystery lipo's ga kopen

zoals ik al schreef, ze voldoen goed in mijn space scooter. wel leveren ze in dit seizoen minder makkelijk stroom als mijn andere pakket (saehan). dus of ze ook 15C continu aankunnen...... de lente (en mijn funjet waarin schat ik 20A i.p.v. de gemiddeld 12A van de space scooter gevraagd wordt) zal het uitwijzen.
succes met de aanschaf!

Ik zou geen mystery lipo's kopen kheb er 2 van 2400mah 12c en 20A is al een probleem (met redelijke buitentemperatuur)
Voor een space scooter met een speed 400 ofzo al goed en wel maar voor zwaardere dingen mag je ze laten liggen.

Ik ga alleen maar hxt lipo's meer kopen nu.

Back