Zoeken voor beginnende forum bezoekers is vaak tijdrovend.Van mij kunnen alle lipo-balanceer-topic's gesloten en in Lipo Balancers, Zin of Onzin.............. verdergaan. Nu moet je minstens 5 topic's af om de info te vinden. Ik dacht dat het gebruikelijk was op dit forum om maar 1 topic over een onderwerp te doen :?
Zoeken is lastig , zoeken in titel en/of in een bepaald forumdeel is voor sommige mensen niet te doen (er zijn niet voor niks zoveel mogelijkheden in het zoeken) en zelf blader ik nogal eens een subforum door kijdend in de titels of er niet toevallig iets bijzit dat ik kan gebruiken.
Het werkt zo goed als altijd als iemand een topic opend en daarin een vraag stelt, en daar licht een beetje het probleem zo staat overal iets (in dit topic staan dingen die in andere niet staan) zou je vraag in een bestaand topic hebben gesteld dan zou die informatie op 1 plek blijven wil je nu "alles" weten over het balanceren van lipo's dan moet je best lang blijven zoeken.
Ik verwijs dan vaak met een linkje naar een punt waar het onderwep reeds duidelijk besproken is.
Is vaak effectief wekt weinig ergenis en bespaart type werk.