M
melly
Guest
Hallo,
Ik heb in de zomer bij RCtechnics 2 lipo pack's gekocht van 11,1V 1500mah (http://www.rctechnics.nl/product_info.php?cPath=35&products_id=173)
Na ongeveer 7 weken gebruik was er 1 bezweken.
Ik haalde hem uit mijn Spacescooter (schakelaar stond op uit) en ik kreeg hem niet meer opgeladen.
De lader zag hem gewoon niet meer.
Ook reageerde de plane 0,0 meer als ik hem aansloot.
Ok...raar maar kan gebeuren.
Echter vandaag wilde ik na 4 weken niet meer gevlogen te hebben weer eens wat vliegen.
Nog even de goede lipo op de oplader om zeker te zijn dat hij nog vol is (oplader begon na 3 min te piepen dat hij vol zat) en toen met de EZ en de lipo naar het veldje.
Helaas...na 1 minuut vliegen begon de motor al te stotteren.
Lipo leeg
...
Thuis gelijk weer op de oplader en weer geeft de oplader met piepjes aan dat hij echt vol zit..
Echter in mijn EZ doet hij niets meer..
Mijn 7.4 lipo pack doet het prima op de lader en EZ..dus daar ligt het niet aan.
Hoe kunnen 2 lipo packs vanzelf stuk gaan?
Hoort dit er gewoon bij?
Doe ik iets verkeerd mischien?
Mvrgr.Melvin
Ik heb in de zomer bij RCtechnics 2 lipo pack's gekocht van 11,1V 1500mah (http://www.rctechnics.nl/product_info.php?cPath=35&products_id=173)
Na ongeveer 7 weken gebruik was er 1 bezweken.
Ik haalde hem uit mijn Spacescooter (schakelaar stond op uit) en ik kreeg hem niet meer opgeladen.
De lader zag hem gewoon niet meer.
Ook reageerde de plane 0,0 meer als ik hem aansloot.
Ok...raar maar kan gebeuren.
Echter vandaag wilde ik na 4 weken niet meer gevlogen te hebben weer eens wat vliegen.
Nog even de goede lipo op de oplader om zeker te zijn dat hij nog vol is (oplader begon na 3 min te piepen dat hij vol zat) en toen met de EZ en de lipo naar het veldje.
Helaas...na 1 minuut vliegen begon de motor al te stotteren.
Lipo leeg

Thuis gelijk weer op de oplader en weer geeft de oplader met piepjes aan dat hij echt vol zit..
Echter in mijn EZ doet hij niets meer..
Mijn 7.4 lipo pack doet het prima op de lader en EZ..dus daar ligt het niet aan.
Hoe kunnen 2 lipo packs vanzelf stuk gaan?
Hoort dit er gewoon bij?
Doe ik iets verkeerd mischien?
Mvrgr.Melvin