Ik heb deze:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Rhino 1750mAh 2S 7.4v 20C Lipoly Pack $8.19
Let wel dat hij in een M18 pro zit, en dan niet een omgebouwde pro (wellicht geeft dat problemen qua ruimte).
Anders zou deze volgens mij ook een goeie optie zijn, omdat die iets kleiner qua formaat is:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Rhino 1550mAh 2S 7.4v 20C Lipoly Pack $9.99
De draden zijn wat aan de forse kant, maar je kunt bij Hobbyking ook heel goedkoop heel mooi draad kopen..... (lig echt in een deuk om die prijzen daar....)
De accu's hebben 12awg, dus 16awg is een mooie maat....
Moet je trouwens toch doen denk ik, om aansluitsnoertjes te maken.
Bestel dan meteen deze connectoren erbij:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : PolyMax 3.5mm Gold Connectors 10 PAIRS (20PC) $3.49
Of kleinere, mocht je de aansluitsnoeren van de accu vervangen voor een kleiner formaat.
En vergeet deze niet:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : JST-XH 2S Wire Extension 20cm (10pcs/bag) $2.86
erg makkelijk....
krimpkous... ik kan wel aan de gang blijven...
Ehh, let wel of alles op voorraad is...
Misschien teveel gevraagd, maar wat voor een lader heb je?, kan met je balanceer aansluiting wat lastig zijn....
Hier nog een filmpje, om een indruk te geven dat het geen slechte accu's zijn...

Beide auto's rijden met deze accu's, die witte ben ik, jammer dat Sander zijn motortje op zijn eind liep, daarom mist hij wat topsnelheid....
Voor de oplettende kijker, ja we rijden het circuit andersom, vinden we leuker.....
Ik wil hierbij ook meteen even rectificeren mij opmerking van een jaar gelden ofzo over in het buitenland kopen, ben inmiddels ook om..