M
modelvlieger
Guest
Ooh, ja ik trok uit dit topic de conclusie dat het eigenlijk niet mogelijk was ok lipo's lange tijd te bewaren zonder er iets mee te doen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dan moeten ze die op tijd in de aanbieding doen net als de verse melk.Alexander zei:en inderdaad, asl je als winkel je accu's te veel op voorraad hebt, worden ze onverkoopbaar als mensen weten dat die akku's al 3 jaar op de plank liggen..
modelvlieger zei:Ooh, ja ik trok uit dit topic de conclusie dat het eigenlijk niet mogelijk was ok lipo's lange tijd te bewaren zonder er iets mee te doen.
Nee hoor, gewoon veel zoeken op het internet en veel lezen. Wat ik hierboven allemaal geschreven heb is allemaal terug te vinden maar het wordt meestal wel veel uitgebreider en omslachtiger omschreven. Ik heb heel veel weggelaten en veel vereenvoudigd het gaat hier om de principe werking, de details zijn niet van belang. Wil je die ook weten dan moet je op zoek gaan en heel veel lezen. :wink:modelvlieger zei:interessant, die is goed, met scheikunde! :lol:
Ik heb hier 6 lipo's liggen, door het slecht weer kon ik niet al mijn accu's leegvliegenNu wil ik mijn lipo's ontladen naar 3,7 volt per cel, hoe kan ik dit het beste doen of hoe doen jullie dit? Om hem nou aan te sluiten op mijn vliegtuig vind ik ook weer een beetje te
![]()