Lipo's voor Thunder Tiger e-Mta

Hallo,

Heb de thunder tiger e-Mta aangeschaft, heeft iemand ervaring met welke lipo's hierin passen. Ik wil (voorlopig) met 2x 2s gaan rijden. Suggesties voor type lipo's die passen zijn welkom.

Mvg. Pierre

De lipo die in een trx revo passen, passen ook in een emta
Kijk eens even bij gen ace
En anders HK (iets democratischer van prijs)
Let wel, vooral GEEN hardcases kopen, die passen niet.
(Kleine tip: velgen zijn van een zachte compound en meenemers durven uw hexen nogal eens rond te zetten. Oplossing: neem een meenemer, vet die in en steek hem in de velg.
Vul de gaten om met bakpoeder/natriumbicarbonaat. Enkele druppels contact of velgenlijm er op. Nachtje laten drogen, schroef er uit kloppen en afvlakken met wat schuurpapier en je velg is terug hersteld

2x3S kan je ook rijden.
Maar hou er wel rekening mee dat de emta dan zeeer giftig is.
Aangezien dat de emta geen center diff heeft moet je voor de traxie met de slipkoppeling gaan werken en die kan er dan wel eens doorvliegen.
De standaard zender heeft namelijk geen trottle sensivety en is dan ook giftig op de gas.
Resultaat : veel flip-overs en weinig rijplezier.
Zelf rij ik met 2x2S van 5800 op een spectrum zender met een trottle sensivety van 20%.
Is aangenaam rijden met veel power en controleerbare wheelies.

Als je je gashendel een beetje weet te doseren en je stelt de throttle in het lage toerental in dan temper je de auto vrij aardig.
Geef jij meteen vol gas,omdat je dat niet gecontroleerd kan,dan reageert de wagen idd best heftig.
Ik kan de wagen goed en beheersbaar onder controle houden, ook op 6s.

Laatst bewerkt door een moderator:
...

Mvg. Pierre

[mod] handel in de te koop hoek. Commerciele activiteiten alleen na afspraken met de forumleiding [/mod]

Laatst bewerkt:
Back