Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zelf heb ik de 600pro efl (scorpion motor en Jive) gevlogen met 12S 3300mAh 30C Gens Ace. Kon 5:30min "3D" vliegen en lade vervolgens ongeveer 2750 bij.
Valt wel mee, even de servo's kantelen. En na de eerste paar keer vliegen even checken of het goed gaat. Frame buit behoorlijk namelijk.Beetje naast de kwestie maarre welke scorpion zit hierin en heb je iets moeten aanpassen om hem erin te krijgen
Goed gevlogen overigens . t'Moet niet altijd keihard gaan![]()
Als een accu dat al niet kan hebben kan ik beter stoppen met vliegen. Ik kom niet onder de 3V per cel en verder moet de accu het maar lekker uitzoekenZO houden die packs het niet lang vol als je ze tot over de grens ontlaad
80 % van 3300 is volgens mijn telraam 2640 Mah.
En volgens mij is GEns Ace op zijn retour, ik hoor de laatste tijd alleen maar puff verhalen over de nieuwe lichtingen lipo's.
Ik kom niet onder de 3V per cel en verder moet de accu het maar lekker uitzoeken![]()
Dat zegt die accu tegen jou na een cycle of 70 denk ik
Damn die thunder powers zijn echt aan de prijs.
Oeps, even opgezocht: Scorpion HKIII-4035-500KVaan JoopB : nu weet ik nog niet welke scorpion je erin hebt ? Type ... evt een foto ?
Kan de nanotech niet vinden in nl store,
Welke zouden moeten passen dan ?
hehe, goed bezig.
GENS ACE is gewoon goed , misschien ietsje duurder dan de HK varianten , maar je kan ze wel langer gebruiken ... ;-)
Inderdaad , NANO tech gaat ongeveer 40 - 50 vuchten mee en dan is het al dan niet al gedaan met de pret .
Nu pas op , dit is mijn ervaring met deze HK Lipo's , GENS ACE gaat VEEL langer mee , ...