little bee esc calibreren?

Iemand een idee hoe ik hem kan calibreren?motors beginnen pas bij half gas er zit een cc3d bordje in en kan ze niet los calibreren want alles zit direct op de fc gesoldeerd dus geen stekkers meer.
Vloog altijd met afro race en die gaven geen probleem via libre pilot met cc3d maar deze niet normaal te krijgen.

de motors beginnen nog steeds pas bij half gas snap ook niks van die liedjes van bl heli haha simon k was wat makkelijker krijg deze echt niet goed al vanalles geprobeerd.

heb nu libre pilot maar kan geen program tool gebruiken en op cc3d kan alleen cleanflight 10.1 max ofzo dus paar versies ouder anders kon ik in de esc's via de cc3d en cleanflight.
zou bijna vragen of iemand 9 afro esc's wil ruilen tegen 9 little bee's want als ik al niet kaal was zou ik nou grijs zijn en bijna kaal!!haha is echt niet vliegbaar zo motors beginnen met half gas en starten niet op hetzelfde moment.

Ik snap niet precies wat je doet in het filmpje, je kan niet zo in 1 keer alle esc's kalibreren via je FC en je zender. Calibreer de esc's 1 voor 1 direct op throttle van je ontvanger (op de manier wat je nu doet ) of doe het in Open pilot via de software.

Wat jij nu doet is een mix van beide en dat werkt niet.

of zo

heb er geen stekkers meer aanzitten dus rechtstreeks op onvanger gaat niet.via cc3d blijft hij pas bij half gas beginnen.

Ja omdat je de esc's niet op de juiste manier kalibreert zoals ik al aan gaf. Je moet gaan kiezen...of je soldeert ze los en doet het zoals je nu doet 1 voor 1.....of je doet het op de makkelijke manier dus via de Open Pilot sofware zoals in de filmpjes ?

als ik het doe dan heb ik hetzelfde effect dus zelfde geluiden en zelfde resultaat dus dacht laat het even zo zien.Heb nu naze 32 bordje besteld zodat ik wel via die blheli suite kan kijken en die esc's via daar af kan stellen.

Back