LMH-120 Corona

Discussie in 'Electro specifiek' gestart door MikeV, 6 jun 2004.

  1. 666yeti666

    666yeti666

    Lid geworden:
    22 jul 2004
    Berichten:
    3.872
    Locatie:
    Nijmegen
    by the way :

    Yeti (sneeuwman)

    De Yeti of Migyur of verschrikkelijke sneeuwman, een vermeende reusachtige primaat in de Himalaya, in uiterlijk verwant aan de hypothetische Bigfoot uit Amerika, wordt door de reguliere wetenschap nog steeds als een mythe beschouwd (niet door de lokale bevolking, die is er van overtuigd dat hij bestaat). Of hier ooit nog realiteit van gemaakt kan worden is onwaarschijnlijk en daarmee is de Yeti een typisch onderzoeksobject voor de cryptozoölogie. Toch zijn er wat steviger aanwijzingen dat er iets rondloopt dat nog niet door de wetenschap is beschreven. Dit bleek uit de expeditie waar de documentaire Yeti: hunt for the wildman uit voort is gekomen.

    Men heeft op een van de laatste dagen hiervan, een haar gevonden in een uitgeholde boom die volgens een koninklijke Migyurjager bewoond zou zijn geweest door een Migyur. Het haar is getest in Engeland op het DNA van de mens, beren, primaatachtigen en een heleboel andere dieren die in die gebieden leven, maar kwam met niets overeen.

    Er zijn in de laatste 50 jaar talloze expedities geweest, maar die haalden allemaal niets uit behalve het vinden van voetsporen. Deze sporen zijn soms wel een paar kilometer lang en volgens wetenschappers is het uiterst lastig om deze sporen na te maken. Ten eerste omdat men een grote kennis zou moeten hebben van primatenanatomie, ten tweede omdat het gewicht waarmee zo'n afdruk gemaakt moet worden zo rond de 300 tot 400 kilo ligt waarmee je dus in je eentje de berg niet op komt en ten derde omdat er zoveel van deze sporen zijn dat de laatste 40 jaar zo'n duizend mensen fulltime bezig moeten zijn geweest om dit voor elkaar te krijgen. Of ze nou bestaan of niet, de mogelijkheid blijft open.
     
  2. leuk zo een beetje achtergrond info ik ben daar wel voor te vinden en de meeste mensen associeren
    zich altijd wel met een of andere held
    maar stik to the case at hand
    als het vliegt gaat bij mij het belletje pas echt rinkelen en sinds de corona is dit echt wel plezant geworden
     
  3. sven

    sven

    Lid geworden:
    22 feb 2004
    Berichten:
    10.668
    Locatie:
    Roosendaal
    Nou, laat maar komen, die coronisten meeting. :D
     
  4. meeting ?
    wil je iets organiseren
    heb daar wel al eens over zitten denken
    en er zijn zeker een aantal mogelijkheden
    laat je wilste fantasie maar eens gaan euh vliegen he
     
  5. 666yeti666

    666yeti666

    Lid geworden:
    22 jul 2004
    Berichten:
    3.872
    Locatie:
    Nijmegen
    meeting ben ik ook wel voor !

    freak, ik zie in jou een goede organisator !
     
  6. zie ik zeker wel zitten heb een beetje euhm
    contact organizator kennis en heb vorige maand al eens een rondvraag gedaan voor als voorbeeld een 2 daagse met overnachting in een rustig
    gelegen herberg met een aantal mogelijkheden voor het vliegen met ELEKTRO heli's
    de prijzen zijn zeer schappelijk
    de drempel is voor mij waar vind ik een 10 tal deelnemers per keer aangezien dat er altijd wel enkele vrienden of vreindinnen mee willen
    die niet deelnemen maar bv alleen filmen en zuipen

    dus als je een ideetje hebt deze kant op he
     
  7. sven

    sven

    Lid geworden:
    22 feb 2004
    Berichten:
    10.668
    Locatie:
    Roosendaal
    Ik zou niet weten waar je zoiets kunt laten plaatsvinden. :p Je kunt denk ik niet zomaar met een kudde helicopters ergens gaan vliegen. :lol:
     
  8. dat is geen probleem
    de plaats en de gelegenheid is er al
    deze plaats is dan wel in het limburgse gelegen
    en de eigenaar is een klant van mij voor mijn werk
    en ziet de meute graag komen
    voorbeeld op zonnige dagen is er plaats genoeg om met een tien tal heli's te vliegen
    zowel op het direkte domein als op loopafstand
    in grote weiden (limburg is landelijk weet je,plaats zat) nu afhangkelijk van de ervaring van de groep deelnemers kan je dan meer of minder gaan doen
    vb estafetten , initiatie kurses praktisch of stunts voor gevorderden.
     
  9. 666yeti666

    666yeti666

    Lid geworden:
    22 jul 2004
    Berichten:
    3.872
    Locatie:
    Nijmegen
    klinkt prima !
    een soort behendigheidsproef lijkt me ook erg leuk, zoiets als voorwerpen oppaken/verplaatsen etc., gewoon voor de fun
     
  10. sven

    sven

    Lid geworden:
    22 feb 2004
    Berichten:
    10.668
    Locatie:
    Roosendaal
    Dat spullen op pikken lukt mij ook al wel, maar dan moet er niet teveel wind zijn. :p
     
  11. darom er is ook de mogelijkheid om binnen te vliegen
    maar er is niet zooooveel plaats
    ik schat het op 15meter op 8 meter
    dit voor twee zalen
    je kan dan per vijf spelen he
    dit maakte voor de verhuur niet zoveel uit
     
  12. het plein aan het domein is ook rond om bebost
    laatst als ik er was merkte ik dan al dat er niet zoveel wind is op dit plein
     
  13. sven

    sven

    Lid geworden:
    22 feb 2004
    Berichten:
    10.668
    Locatie:
    Roosendaal
    Waar zit et ergens? :p
     
  14. oppiter bree limburg
     
  15. sven

    sven

    Lid geworden:
    22 feb 2004
    Berichten:
    10.668
    Locatie:
    Roosendaal
    Hmm, ik krijg tich verschillende hits in mijn routeplanner. Van vlaams limburg tot gelderland. :p Heb je et adres mischien?
     
  16. nee kan ik morgen wel voorzorgen ben nu niet op men werk ik heb het adres daar in mijn pc zitten
     
  17. sven

    sven

    Lid geworden:
    22 feb 2004
    Berichten:
    10.668
    Locatie:
    Roosendaal
    ok dan. :)
     
  18. wacht ff zal es kijken via google eart ik wel
    hoe ik er heen rijd en dan het adres via gele gids he
     
  19. Bosmuseum “polismolen”, Molenstraat 18, 3960 Opitter-Bree, tel/fax 089/86 69 39
    ik heb lucht fotos zowel groot als kort bij
    kan ik die posten of mailen?
    [/url][/list]
     
  20. oeps onweer tot straks denk ik
     

Deel Deze Pagina