Lockheed u2-r/tr-1

• Topicstarter Topicstarter Dickie
  • Startdatum Startdatum
Ben: hij word in het midden gehouden door een dun veren staal draadje. (beeld volgt nog.)

gr
Dick

Toch vandaag nog heel wat hout kunnen verwerken, en verlijmen het meest zit er nu wel in.

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
he Berto de p59 heb ik aan de kant gezet ik had ook niet verwacht dat er zoveel werk aan de u2 gedaan moest worden;) nu hij op mijn werktafel staat, ik wil ook dat deze eerst vliegt
ja het probleem is dat de broer van leon nu probeerd om de fel begeerde baret te halen, dus ik was mijn bouwer kwijt.
leon is wel bezig met de vleugels:cool:, ik hoop dan ook dat ze deze week naar mij toe komen:eek:.
de p59 moet eigenlijk nog wat detail hebben en spuiten, maar je weet het mijn snelheid is ook niet meer van wat het ooit geweest is.

groeten
dick

Dat is met een mixer makkelijk te koppelen/ontkoppelen heb dat bij al m`n modellen zo zitten omdat anders vaak het wiel ook niet goed door de wielbak opening komt als je zou sturen tijdens intrekken/neer laten.

Programma zit in de box ingebakken, stuur servo verbreekt tijdens intrekken landingsgestel.

full

gr
Dick.

okee .Tsja ik ben nog ouderwets ingesteld .Heb nu pas voor het eerst een doorsequencer in gebruik .en anders zou je ook een microswitch kunnen gebruiken om de servo te onderbreken bij het ingaan van je wielpoot .(althans zo zou ik het doen )

wel mooi dat het het electronisch op te lossen is .scheelt een hoop denk en mechanisch aanpaswerk.

Ik ben een stuk ouder maar ik blijf wel bij de tijd.:)
Vanmiddag de draadboom van de turbine in orde gebracht, incluis de brandstof toevoer.

full

gr.
Dick.

Deze kwam ik ook nog tegen :cool: iets anders als zwart.

full

de wieldeuren zitten er ook in en de staart delen zijn ook klaar.

full

full

gr
Dick.

ik heb heel wat werk erbij gekregen, wil het nog iets worden, er past werkelijk helemaal niets.:onweer::onweer:
Hoezo dat China een slechte kwalitijd levert. (P.A.F kan er ook wat van.)

foto,s volgen nog.

En nu de foto,s passing vleugel profiel en romp profiel voorkant staat goed achter scheelt het 4 mm welke moet je aanhouden, buiten dat dit veel werk kost.

full

en nu een foto van de onderkant.

full

en nog een nu de vleugellijst achter

full

dan hebben we nog het staart gedeelte kijk goed wat er opgevuld moet worden.

full

full

ik hoop dat ik genoeg plamuur heb plus extra gewicht aan de achterkant.
de staartvlakken zijn tegen de romp met boutjes aangetrokken.

:(:(

He Mischa je kunt de pasblokjes nog boven op de vleugel zien zitten alleen de vleugel aan de achter kant klopt niet, en hij is aan de onderkant dunner.:confused:
het komt wel goed alleen kost het veel extra bouw uren ik moet het laminaat van de romp aan passen.

gr
Dick.

Ben ondertussen al begonnen met het hoogte en richting roer.

full

full

gr
Dick.

Jullie zitten er goed naast, is de slaapplaats van een zwerfkat.:rolling:

full

Back