@Michel,
Je kunt een Eend vergelijken met een Mercedes en dan lirisch over de Mercedes doen, totdat je iemand tegen komt met een Ferrari.
Dan is de Mercedes weer niets. Wat ik wil zeggen is dat je het moet inschatten op prijs en kwaliteit en dat is zonder meer goed. Ik weet nog wel een beter servo alls de S3102, de S3150. . Er is ook nog een betere gyro dan de GY401, de GY601.
Op die manier is het geen beoordeling meer. De materialen in het pakket zijn goede materialen. De Logo 16 heeft ook minder lagers dan de 20. Ok, maar de prijs is ook lager. Dus een vergelijking mag maar dan wel met gelijkwaardig materiaal.
Dit is appels met peren vergelijken, vind ik dan.
Wat het kopen betreft: we willen altijd het goedkoopste maar dan wel met de meeste service en liefst 10 jaar garantie. Typisch Nederlands zal ik maar zeggen. Je moet niet alleen oordelen over de prijs. Minstens zo belangrijk is de leverancier. Wat heb ik er aan als ik voor een dubbeltje op de eerste rang zit, maar niets kan zien omdat ik tegen het hoge toneel opkijk. Wat heb ik eraan als ik heel goedkoop koop en als er een probleem is, is niemand thuis. Verkopen kunnen de meeste wel, maar service... nee dan zijn ze niet meer thuis. Ik kocht een dure groot modelvliegtuig met alles erop en eraan Gewldig, het beste...zei de verkoper van een grote winkel. Totdat de zaak gemonteerd moest worden. De helft ontbrak, van de 6 servo's 2 stuk en ga zo maar door. Garantie......wat wilt u nu?
Voor zo'n prijs kunnen we toch niets meer?
Nee, de laagste prijs is voor een idioot (soory, nee persoonlijk bedoeld hoor. Het is een uitdrukking hier). Nee, goedkoop is duurkoop. Neem dat maar van mij aan. Toch weer een groet en dat blijft ook zo. We hoeven het immers niet met elkaar eens te zijn. sjoppereur