logo 10

Ik wil en gebruikte logo 10 easy kopen is dit een leuke heli voor binnen om mee te beginnen :roll: (voor de winter).

vr gr marc

hoi marc, lees hier eens door, erg veel info over de logo en de verschillende uitvoeringen, en allemaal vragen waar jij ook iets aan hebt als beginner, want ook die zijn daar door een beginner gesteld :wink:

let niet op de heftige discussie in dat draadje maar pik de info eruit die je zoekt :D

Als je het aan mij vraagt is de beste heli voor in de winter een vliegsimulator.... kun je uren op oefenen zonder iets kapot te maken en je zult merken als het weer lekkerder weer word en je buiten gaat vliegen dat je het dan vrij snel het onder de knie hebt.

Verder is het met 2e hands altijd moeilijk te zeggen of je er goed aan doet.... hangt ook veel van de prijs die je ervoor betaald af natuurlijk.

Cheers,

Rich 8)

Ben al bezig met de reflex xtr en wilde wachte tot de zomer en dan een raptor 30 of 50 kopen, maar kan toch niet wachten tot de zomer :oops: .
Wil misschien dan toch een electra kopen voor binnen.

vr gr marc :lol:

ben je bang dat je het koud krijgt met een raptor op het veld :wink:

@michel, thx was de link vergeten :D
dat is ie inderdaad.

Nee hoor maar moet alles nog kopen :( , en wil eerst goed rond kijken 8) voor ik wat koop dus dat wordt dus pas van het voorjaar .
Vandaar :wink: .

vr gr marc

Hey Marc

Ik zie dat je in Amsterdam woont, waar vlieg je?

spaarnwoude / volendam? of ben je net zo`n wildvlieger als ik.?

(lekker op je eigen landgoed).....lees achtertuin!!

Ik vlieg een eolooootje (borselloos met liepòòòòtjes)

greetzz Richard

Hallo mark,

Gevonden:

http://www.modelbouwwinkels.nl/vraagaanbod/overzicht.php3

Onder vanzelfsprekend HELICOPTERS

"Logo 10 EASY
Aangeboden

Categorie RC Helicopters
Naam Raymond Bisschop
Plaats Goirle
Telefoon 013-5346264
E-mail raymondbisschop@csiweb.nl
Geplaatst op 13-12-2004 (verwijder)

Te Koop

Electro helicopter Logo 10 easy
Compleet met Giro, servo’s, accu 12V en motor
Motor: KONTRONIK Fun 500-19 + regelaar 40-6-18

Indien ook met graupner/JR computer zender te koop

Reden verkoop : Meer Toeleggen op vliegtuigen

Prijs: Nader overeen te komen"

Maar zoals Michel al verwoordde: Erg schaars hoor die Logo's.............
(ook vliegende trouwens :wink: )

Martin

mc-heli zei:
Ik wil en gebruikte logo 10 easy kopen is dit een leuke heli voor binnen om mee te beginnen :roll: (voor de winter).

vr gr marc

Euh.... lees het nu pas!!! De logo is niet bepaald een binnen heli hoor.

ach Marc

Regel maar een dagje in de grootste hal van sportcentrum zuid aan het ysbaanpad, dan komen de meeste indoorvliegers er wel ff vliegen.
Maar met een LOGO in de huiskamer lijkt mij niet zo`n goed idee!

groetjes Richard

Ja het is die van modelbouwwinkel.nl ,maar het is dus geen beginners heli. 8O .
Wat is dan wel een beginner of moet ik maar alleen achter mijn reflex gaan zitten en dan van het voorjaar en raptor kopen. :|

vr gr marc

Een logo is net als de Raptor een prima beginnersheli. (in combinatie met een instructeur natuurlijk) De logo is in aanschaf alleen helaas een stukje duurder.

Maar de Logo is geen binnen heli. Hij is maar ietsje kleiner als een Raptor.

Als je binnen wilt vliegen kan je beter een hummingbird kopen.

even ter vergelijking:
afb3736.jpg

Logo 10 (ah, doet nog steeds pijn als ik hem zo mooi zie ;) ) Zoom 400 en een Hummingbird FP

Inderdaad, die is niet voor binnen :oops: op een foto lijken ze altijd zo klein.
Ik ken iemand met een zoom 400 dus is die logo 10 inderdaad niet voor binnen :lol:

gr marc

De before picture :lol: . Maar het is idd zonde, als je ze zo nog zo lief ziet staan.

Maar idd als je ruzie thuis wil moet je met die logo binnen gaan vliegen. Of je moet tevallig een heeeeele grote garage hebben.

gr Remco

Maar zoals Michel al verwoordde: Erg schaars hoor die Logo's.............
(ook vliegende trouwens )
Och, als je met een LOGO probeert te vliegen,kun je er maar beter over zwijgen. Je bent zo een gek die op accu's, zonder lagers in zijn kop en met een eendenbek bezig is 8O
Theo de Kramer

Satoer zei:
Oe! die was onder de gordel ;)

Welnee, die van jouw vliegt (vloog) tenminste nog. :oops: :wink:

theo de kramer zei:
Och, als je met een LOGO probeert te vliegen,kun je er maar beter over zwijgen. Je bent zo een gek die op accu's, zonder lagers in zijn kop en met een eendenbek bezig is 8O
Theo de Kramer
8O 8O
Ik weet niet meer hoeveel lagers ik heb geteld met heropbouwen van mijn Logo, maar "geen" lagers is volgens mij geen onderdeel dat in de kop thuishoort (of juist ontbreekt) :wink: Plenty of lagers dus!!!!!!!!

Martin

Ik weet niet meer hoeveel lagers ik heb geteld met heropbouwen van mijn Logo, maar "geen" lagers is volgens mij geen onderdeel dat in de kop thuishoort (of juist ontbreekt) Plenty of lagers dus!!!!!!!!

@martin, ik weet het, ik vlieg zelf met een LOGO 16 (tenminste, ik hover ermee), maar als je het draadje van Didier S leest, is er zoveel commotie over een LOGO, dat je haast niet durft te zeggen, dat je met een LOGO vliegt. Ik heb er veel plezier mee en of er nou veel of weinig lagers in de kop zitten, merk ik de eerst komende 3 jaar toch niet.
:D
Theo de Kramer

Back