A
Aaalie
Guest
Tijdens een "zo maar" bezoekje, met niet direct de intentie iets te kopen, gewoon even kijken of er wat leuks is. Dan zie je daar enkele rompjes staan, geschikt voor een T-rex 500.
Hhmmm, zou daar een Logo 400 in passen? Het is tenslotte dezelfde maat!
Toch de doos open. In eerste instantie leek me de Augusta mooi, maar na het zien van de airwolf, was ik wel een beetje verkocht. Met name de antraciet grijze kleur i.p.v. de donkere tot zwarte kleuren die je meestal ziet, sprak me enorm aan.
En voor ik het doorhad, werd er door Remco al wat Logo 400 framedelen in de romp gepast.
Plenty ruimte, dus de koop was ook snel gesloten.
Zaterdag avond de romp gereed gemaakt. Bouwen kan je het niet noemen, meer assembleren. Logo erin geplaatst m.b.v. iets hogere busjes dan de standaard meegeleverde afstandsblokken bestemd voor de T-rex 500.
4 nieuwe gaatjes, en voilà, het past!
Bewapening vind ik niet gepast op zo'n mooi sierlijk en toch stoer model rompje. Deze maar achterwege gelaten.
Geen foto's van de bouw, want je kan het géén bouwen noemen
. Wel wat foto's van het resultaat.
Ook een filmpje, echter de camera is gewoon op het dak v.d. auto gezet. Je zal dus niet altijd een heli in beeld hebben :70 .
[media=youtube]09-xJ52tcEA[/media]
Het vliegt best prettig, iets stabieler voor m'n gevoel.
Vriendelijke groeten,
Aldert
Hhmmm, zou daar een Logo 400 in passen? Het is tenslotte dezelfde maat!
Toch de doos open. In eerste instantie leek me de Augusta mooi, maar na het zien van de airwolf, was ik wel een beetje verkocht. Met name de antraciet grijze kleur i.p.v. de donkere tot zwarte kleuren die je meestal ziet, sprak me enorm aan.
En voor ik het doorhad, werd er door Remco al wat Logo 400 framedelen in de romp gepast.
Plenty ruimte, dus de koop was ook snel gesloten.
Zaterdag avond de romp gereed gemaakt. Bouwen kan je het niet noemen, meer assembleren. Logo erin geplaatst m.b.v. iets hogere busjes dan de standaard meegeleverde afstandsblokken bestemd voor de T-rex 500.
4 nieuwe gaatjes, en voilà, het past!
Bewapening vind ik niet gepast op zo'n mooi sierlijk en toch stoer model rompje. Deze maar achterwege gelaten.
Geen foto's van de bouw, want je kan het géén bouwen noemen

Ook een filmpje, echter de camera is gewoon op het dak v.d. auto gezet. Je zal dus niet altijd een heli in beeld hebben :70 .
[media=youtube]09-xJ52tcEA[/media]
Het vliegt best prettig, iets stabieler voor m'n gevoel.
Vriendelijke groeten,
Aldert
Laatst bewerkt door een moderator: