Logo 400 of Raptor E 550

Hallo,

Na enkele jaren uit de hobby te zijn, zou ik graag terug beginnen vliegen, nu heb ik vrij veel heli's gehad van benzine tot elektro en zou nu terug een elektro wensen een Logo 400 of Raptor E 550 maar weet zo niet wat het beste is.
Omwille van de volgende redenen, mijn beste heli ooit vond ik de raptor 30 benzine kwa grote, de trex 600 vond ik iets te groot en de trex 450 te klein en zou het iefst denk ik op 5 cellen vliegen.
Nu heb ik ff de overbrengingen bekeken op foto waarbij de logo direct op de swachplate zit en bij de raptor toch een overbrenging zit.
Of zouden jullie opteren voor iets anders?

waarom kijk je dan niet voor een trex 500 of 550. of een protos 500 atom 500 zat mogenlijkheden en allen hebben voor en nadelen
misschien wel gelijk barless beginnen. afhankelijk van de motor kv en watts bepaal je of je op 5 of 6 cellen vliegt

hier e 2d hands rex 500 kopen of e nieuwe 550 v trex= 30size
laten nazien en afstellen dr ervaren piloot is aan te raden...

e 500 op 6s is eigenlijk wat overpowered, doch standaard setup!
e 600 op 6s is underpowered...(12s is mega!)
e 550 op 6s is balanced power/weight ratio

kies wel e heli die gekend is in je club of begeleider aub!

neem maar 6cellen 3000mah zodat je die volgend jaar op je Compass 6HV kunt gebruiken ;-)
deze heeft directe aansturing, vormt gn prob vr de align ds610 servos!

FBL (flybarless) (her)beginnen vind ik geen must, maar is wel de toekomst.. (hoewel daz discussie op zich)

mss es e lijstje posten v wat je nog hebt v tx/rx, servos, lader, lipos? nimh? etc...

Laatst bewerkt:
Back