Logo 500se setup

UPS all the way baby

Maar ik heb alleen vanaaf tijd, eerstvolgende knutselaangelegenheid is maandagavond (Morgen nacht-cachen, overmorgen familiedingen) dus of tie nou komt of niet het word toch maandag. Overigens heeft HC nog niet eens verstuurd... Luie lapschwanzen!

Is wel lekker dat je er alvast een beetje naar kan gapen als je de tijd nog niet hebt om eraan te knutselen...
Tenminste dat heb ik altijd wel...(gelukkig :mrgreen:)

lol ;) Ik niet hoor... Als die doos er staat wil ik bouwen! Maar gelukkig heb ik inmiddels het besef (Van geld vooral ;)) dat haastige spoed vaak eindigt met een veldje vol kuilen, dus ik hou me nog wel in als tie komt...!

Maareuh...

Funky zei:
Ik lees nogal eens over problemen met die Hackers qua timing en gebrek aan power en dergelijke...[/quota]

Heb je een (paar) tips/links? Kan ik ff kijken of er met de laatste versie soft in de Jive nog timing troubles zijn met de Hacker...

Ik heb die armpjes ook op de 600, maar waarom zijn die zo geweldig?

Probeer maar eens een keer "gewone" armpjes. Dan merk je het verschil. Ze passen perfect, zijn licht en supersterk. Je verneemt het al bij het indraaien van de schroeven. Bovendien zijn ze makkelijk met het bouwen, de maatvoering komt exact overeen met hetgeen in de bouwbeschrijving staat vermeld.

Omdat ze niet doorflexen zoals de standaard plastic armpjes dat wel doen.
Door de flex verlies je precisie. Met de carbon/kunstof hevels zijn dingen als
4 punts rols en abrubte stops strakker. Althans, zo ervaar ik het.

Eeeuhh... okay... bij mij geen 4 punts rols ;) . Maar ook ik merk positief verschil tijdens eenvoudig vlieg en hoover werk, hij reageert veel preciezer!

De dubbele uitvoering ken ik nog niet, als er weer een nieuwe Logo gebouwd word wil ik die graag wel eens uitproberen. Ze zien er wel logisch uit.

Vriendelijke groeten,
Aldert

Heb je een (paar) tips/links? Kan ik ff kijken of er met de laatste versie soft in de Jive nog timing troubles zijn met de Hacker...

Ik had erover gelezen op Helifreak, toen ik zelf mijn eerste Logo aan het samenstellen was. Maar een exacte link, ik zal es ff kijken...

Kee thanks, zal HF effe doorspitten...

Moet er nog een bouwverslag komen, of kennen we de Logo's inmiddels wel ;)

Linkjes nog niet teruggevonden...ik spreek hier van de eerste helft van 2009...

Bouwverslagje is nooit weg, altijd leuk om te zien hoe de bekabeling zit enzo...maar ik heb er nooit tijd voor. Op 3DHF vind je al enkele voorbeelden voor de Logo's !

Wat ik vind zijn problemen met de v4-soft, die ik heb gekocht zit v7 in als het goed is. Awel, we gaan het zien, voorlopig is tie uit Brussel. Waarnaartoe weet niemand, die status heeft ie al 2 dagen :(

Ja, klopt, toen was het V4. Mijn Jive heeft nog V4, moet 'm eens opsturen voor een update, maar daarvoor moet mijn tweede L500 eerst klaar zijn. Stel je voor dat ik een week niet kan vliegen...

Zo, de kit is binnen. Gelijk ff een beginnetje gemaakt, en wat past het allemaal goed zeg... Wat strak moet zit strak, wat los moet zit los... Prachtige kit. Had nogal moeite om gister naar bed te gaan...

Hij is wel ietsie groter dan ik dacht ;)

Hey ton,

Gaat het goed met bouwen.
Kom maandag nog wel effe bij je langs als je tijd heb.
Succes met bouwen !!!!!!

Groeten,

Hij is vandaag op vakantie gegaan, je bent te laat. Ik ben gister ff wezen buurten, het zag dr top uit.

Ja gasten, ik moet Belgisch bier drinken en midwinter-BBq'en, sorry (not). Ben vanaf zaterdag weer beschikbaar voor kraambezoek ;) Dan zal ik trouwens ook ff een paar kiekjes schieten van het ding.

Goed gezien...ik ga zelf ook nooit te dichtbij staan :mrgreen:

Maarrrr...ik heb gisteren de maiden gedaan met m'n tweede Logo500. Helaas een kromme mainshaft gebruikt (heli is opgebouwd uit spares die ik bij elkaar had...). Dus snel vervangen en heb intussen 10 vluchtjes gedaan en nog geen losvliegende stukken. Hij vliegt perfect, vrijwel identiek aan de andere (hetgeen de bedoeling is). Alleen nog wat finetunen aan de regelaar, ik heb er een veeel goedkopere Phoenix ICE 100 inzitten, nu nog op fixed endpoints, morgen proberen op gov te gaan vliegen....

Lol, maiden met een kromme main shaft ;) *kuch chouffe kuch* Ik twijfelde tussen de ICE100 en de Kontronic maar Laurens kan er overtuigend overkomen. Heb trouwens net een Spectrum-module met 7000 rx en twee satellieten besteld voor de Vstabi, en dan bouw ik gelijk de Titan om naar 2.4Ghz.

Gelukkig liggen de packs nog bij de douane, anders had ik nu echt graag thuis willen zijn ;)

Back